پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 51482

در دیدار هاشمی پور و اسلامی بیان شد

قول وزیر راه وشهرسازی برای به سرانجام رسیدن ۲پروژه حیاتی کهگیلویه بزرگ

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به منظور سامان دادن به وضعیت راه های ارتباطی حوزه انتخابیه اش به دیدار وزیر راه و شهرسازی رفت.

سردار عدل هاشمی پور در این نشست اظهارداشت: محور پاتاوه_ دهدشت برای به بهره برداری رسیدن در سال آینده، نیازمند توجه جدی وزارت راه و شهرسازی و تزریق اعتبار به موقع است.
هاشمی پور اجرای سریع تر جاده لنده به تشان را مورد تأکید قرار داد و افزود: اجرای این جاده مزایای زیادی داشته و از مطالبات اصلی مردم شهرستان لنده است و انتظار دارم وزیر محترم در این موارد دستور قاطع صادر فرمایند.

سردار هاشمی پور جاده لنده به تشان را درادامه ی محور اصلی دانست و اظهار داشت:

اجرایی شدن این راه ارتباطی علاوه برخروج این شهرستان از بن بست  و متصل شدن شهرستان لنده از طریق جاده تراب به محور پاتاوه_ دهدشت،  مسیر فعلی لنده -تشان را حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه تر می نماید.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: بهره برداری از جاده پاتاوه دهدشت از اولویت های وزارت راه می باشد و تمام تلاش خود را جهت افتتاح آن تا پایان سال ۹۸ به کار می گیریم.

مهندس اسلامی ضمن قدردانی از پیگیری های سردار هاشمی پور، شروع عملیات اجرایی جاده لنده به تشان را قبل از پایان سال جاری اعلام کرد و دستورات لازم را به مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور جهت اجرای نمودن مکاتبات نماینده کهگیلویه بزرگ صادر نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت