پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 51580

امام جمعه سرفاریاب:

اما و اگر برجام تاثیری در زندگی مردم ندارد/رئیس جمهوربرای اقتصاد و معیشت مردم درعمل چاره اندیشی کند

خطیب جمعه سرفاریاب یاداورشد:دشمنان نتوانستندنمایش حضور مردم در ۲۲بهمن را تحمل کنند بنابراین باتشکیل جلسه ای در لهستان نقشه هایی داشتند که به امید خداونددر اینجا هم باشکست مواجه خواهندشد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به نامگذاری میلاد حضرت زهرا (س) به عنوان روز تکریم از مقام مادر افزود: جوانان بدانند احترام به پدر و مادر موجب برکت زندگی است و دعای خیر والدین زندگی شان را متحول می کند.
حجت الاسلام پژمان تاکید کرد: در کشور ما این انتخاب براساس باورها و ارزش های جامعه صورت گرفت و سالروز میلاد با برکت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به عنوان روز مادر و زن انتخاب شد.
وی با بیان سخنانی از فضیلت ها و ویژگی های اخلاقی حضرت فاطمه (ص) یادآور شد: این روزها در تاریخ ما روزهای ارزشمندی است که باید ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگ را برای نسل جوان بازگو کرد تا آنها الگوهای خود را براساس آموزه های اسلام بشناسند.
پژمان اضافه کرد: زنان بایداززندگی حضرت فاطمه «س» الگو و سرمشق  بگیرند.
به گفته وی، در جامعه ای که مادران جایگاه ارزنده داشته و از منزلت خوب، ارزنده و والایی برخوردار باشند امنیت و آرامش در خانواده بوجود می آید و تاثیر این امنیت و آرامش را به وضوح در جامعه می توان دید.

خطیب جمعه سرفاریاب یاداورشد:دشمنان نتوانستندنمایش حضور مردم در ۲۲بهمن را تحمل کنند بنابراین باتشکیل جلسه ای در لهستان نقشه هایی داشتند که به امید خداونددر اینجا هم باشکست مواجه خواهندشد.

حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیربرجام اشاره وعنوان کرد:عده ای در داخل به برجام ،واماواگربرجام دلخوش  کرده اندکه درحقیقت معطل کردن مردم و کشور را دربرداشت .

وی افزود:برجام هیچ چیز نشد وبه درد  مردم نخورد لذامی طلبد که دولتمردان به فکرسفره مردم باشند .

خطیب جمعه سرفاریاب عنوان کرد:رئیس جمهور باتوجه به نزدیکی عید به فکر مردمی باشد که هروقت نیاز بود به صحنه آمدند وحماسه آفریدند.

وی افزود:مسئولین درمیدان دشمن بازی نکنندوبه اما و اگر گوش ندهند و درعمل برای  معیشت واقتصاد چاره اندیشی کنند.

امام جمعه سرفاریاب :عده ای درسرفاریاب با شایعه پراکنی از پیشرفت کارها جلوگیری می کنندلذا مواظب باشند و وظایف هرکس مشخص هست وسعی کنند باوظایف آشناشوند.

وی اظهار کرد:کارشکنان نمی گزارندکه مردم سرفاریاب به حق خود برسند لذا ضروری است که مردم هوشیار باشند وبه حرف انها گوش نکنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت