پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اسفند 1397 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 51772

افشاگری فرماندار گجساران در نشست مجمع سلامت:

پروژه‌ای که به بهره‌برداری نرسیده در حال تخریب است

علی‌خوان‌پایه با بیان اینکه متاسفانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی در شهرستان گچساران ضعیف بوده است، گفت: هنوز پروژه‌ای که به بهره‌برداری نرسیده در حال تخریب است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 پیش از ظهر امروز اولین نشست مجمع سلامت گچساران با حضور معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، کارکنان این شبکه و دیگر روسای ادارات گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 در این نشست علی‌خوان‌پایه با بیان اینکه متاسفانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی در شهرستان گچساران ضعیف بوده است، گفت: هنوز پروژه‌ای که به بهره‌برداری نرسیده در حال تخریب است.

 وی ادامه داد:  مدیران و مسوولان شهرستانی نسبت به کار بایستی احساس مسوولیت داشته باشند چرا که در این برهه از زمان که کشور دارای مشکلات اقتصادی است  رها کردن منابع مالی با آن همه مشکلات برای تامین اعتبار کار صحیحی نیست.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه متاسفانه مطالعه اولیه و بررسی کار به دقت صورت نگرفته است، گفت: به چه دلیل خانه بهداشت روستای بن‌پیر گچساران نشست کرده است بایستی ناظران این پروژه و نهادهای اجرایی پاسخگو باشند.

 خوان‌پایه با طرح سوالی از سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران که شما تا کنون چه اقدامی انجام داده‌اید، گفت:  خانه بهداشت روستای دیل با توجه به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی یک چشمه آب  در این ساختمان در حال جوشیدن است.

 بالاترین مقام اجرایی شهرستان عنوان کرد: نظارت بر پروژه‌ها صورت نمی‌گیرد، کیفیت ساخت و ساز پایین است و اگر قرار است که منابع مالی هدر رود این رویه را در پیش بگیرید و اگر که نه بایستی کیفیت و نظارت بر پروژه‌های عمرانی  صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه اولویت‌ها  را بایستی در کار در نظر گرفته شود، گفت: کلینک دندانپزشکی یک کلینیک آموزشی و درمانی است که بایستی جز اولویت‌ها قرار گیرد.

خوان‌پایه  در ادامه با انتقاد از سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران مبنی بر حضور نیافتن در جلسه ستاد سفرهای نوروزی عنوان کرد: در چنین جلسات مهمی که سلامت شهروندان و مسافران مهم است حضور مدیران الزامی است و اگر مدیری در جلسه حضور نیافت از فرستاندن نماینده خودداری کند.

 وی تصریح کرد:  با توجه به بارندگی‌های خوب در شهرستان و وجود مناطق گردشگری، زیارتی و سیاحتی فراوان در ایام نوروز ۹۸ شاهد افزایش تعداد مسافران نوروزی به این شهرستان خواهیم بود.

 فرماندار گچساران ادامه داد: در چنین شرایطی که مسافران به شهرستان وارد می‌شوند وجود بیمارهای ناقل بایستی مورد نظر قرار گیرد و برای جلوگیری از مشکلات کشیک نوروزی اعم از پزشکان عمومی، متخصص، داروخانه در دستور کار قرار گیرد.

خوان‌پایه تصریح کرد: خدمات در حوزه بهداشت و درمان بایستی مطلوب و انتظار می‌رود که در حوزه بهداشت  و درمان اولویت‌ها و ضرورت‌ها به خوبی شناسایی شود.

 فرماندار گچساران به خریداری تجهیزات بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: در حوزه تجهیزات اولویت‌ها مدنظر گرفته شود و اگر جایی نیاز به زیرساخت نیست اعتبار آن را برای خریداری تجهیزات بهداشت و درمانی هزینه کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت