پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1397 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 51807

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد:

 ۵۲ هزار بسته لوازم التحریر به مدارس ابتدایی استان اهدا شد

این همایش با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی ، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس ، مدیر کل آموزش و پرورش  ، مدیر حوزه هنری استان ، اولیاء و دانش آموزان به صورت نمادین تمامی مدارس استثنایی استان در مدرسه استثنایی لاله یاسوج با اهداء مقداری البسه به همت خیرین تقدیم مدارس استثنایی استان برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی و مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان و دیگر مسئولین تعدادی البسه به همت خیرین تقدیم مدارس استثنایی کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان،این همایش با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی ، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس ، مدیر کل آموزش و پرورش  ، مدیر حوزه هنری استان ، اولیاء و دانش آموزان به صورت نمادین تمامی مدارس استثنایی استان در مدرسه استثنایی لاله یاسوج با اهداء مقداری البسه به همت خیرین تقدیم مدارس استثنایی استان برگزارشد.

در این همایش مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، رسالت اصلی نوسازی وتجهیز مدارس را تکمیل و تجهیز مدارس  دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی با اهدا البسه ، کیف ، کفش و لوازم التحریر رسالت انسانی و اداری خود را انجام میدهد.

جهان مهرابی افزود: امسال با استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در مرحله اول تعداد ۱۵۰۰ عدد کیف همراه با ملزومات و بسته های  لوازم التحریر با حضور نماینده محترم بنیاد برکت در منطقه لوداب شهرستان بویراحمد اهدا ء گردید.

مهرابی تعداد کلی بسته های لوازم التحریر اهدایی موسسات خیری و بانک آینده را  ۵۲ هزار بسته عنوان کرد و گفت:  این بسته های لوازم التحریراز اول مهرماه تا ۱۵ آذر ماه تحویل مناطق آموزش و پرورش برای مدارس ابتدایی سراسر استان گردیده است.

وی تعداد لوازم اهدایی را تعداد ۴۴۰دست مانتو شلوار،۴۵۰ دست شلوار ، ۱۶۰جفت کفش،  ۵۰۰عدد کیف همراه با لوازم التحریر دانست و گفت: این اقلام از ابتدای آغاز سال تحصیلی تاکنون تحویل مدارس استثنایی اموزش و پرورش استان گردیده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان عنوان کرد: رسالت اداره کل نوسازی مدارس ایجاب می کند که در جهت کمک و یاری به دانش آموزان قدمهای مثبتی بردارد که در این بین نقش خیرین مدرسه ساز بسیار پر رنگ و دارای اهمیت می باشد.

وی گفت: اقلام اهدایی از طرف بانک آینده،جامعه خیرین یاوری تهران و موسسه خیریه مهر گیتی تامین و تحویل مدارس گردیده است.

مهرابی اضافه کرد : تعدادی بسته های آموزشی از طریق خیرین در حال تامین  می باشد که به محض دریافت تحویل مدیریت بقیه مناطق خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت