پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1397 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 51969

در نخستین یادواره شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) مطرح شد

 انتقاد آیت الله ملک‌حسینی از فعالان عرصه رسانه/ برخی رسانه ها  بنیان کرامت انسانی را فرو می ریزند/شرم آور است/مگر می شود هر چیزی را نوشت؟

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نخستین یادواره شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) به شدت از برخی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای انتقاد کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیت الله ملک‌حسینی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) در دهدشت گفت:ما باید به شهدای خود افتخار کنیم و برگزاری یادواره شهدا برای هر فرد و قوم وطایفه ای افتخار دارد.

به گزارش صدای جنوب،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  در پاسخ به شبهه‌ بی اساس قومی بودن یادواره ها افزود:امروز سایت ها و فضای مجازی ،رسانه میدان‌گاه کسانی شده که کم مطالعه دارند و قلم می‌زنند.

وی گفت: این افراد خیال می‌کنند اگر یادواره سادات برگزار می‌شود قومیتی کردن است اما نمی‌دانند اگر یک قوم به شهدایش افتخار کند فخر دارد،افتخار یک قوم به پاکی،انسانیت،شرافت و کرامت است و هر انسانی باید ببالد اگر پدرش،اگر مادرش،قوم و قبیله‌اش چنین بوده است،فخر دارد جامعه‌ای یک شهید داشته باشد و تا ابدیت به او افتخار کند.

وی با بیان اینکه ایلی و طایفه‌ای اگر شهید دارد باید به او ببالند،افزود: سادات امامزاده نورالدین حق دارد افتخار کند زیرا به شهدای خود افتخار می کند , نخستین شهید انقلاب و نخستین شهید جنوب کشور را دارد این افتخار،بالیدن به بدن‌های پوسیده نیست افتخار به عزت،شرف و به هر چه پاکی است.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: به کسانی که در فضای مجازی و رسانه‌ای قلم می‌زنند توصیه می‌کنم کتاب بخوانند مگر میشود خواب بود و نوشت،مگر می شود هر چیزی را نوشت؟مثل امروز که هر توهین و دروغی می نویسند.

ملک‌حسینی گفت:شرم آور است و برخی رسانه ها  بنیان کرامت انسانی را فرو می ریزند اما باید منش ما تغییر کند و تغییر خواهد کرد.

آیت الله ملک‌حسینی در ادامه در تبیین جایگاه والای شهیدان تصریح کرد: شهدا در معامله با خدا وارد شدند عاقلترین انسان‌ها بودند.

ملک‌حسینی ادامه داد: امروز  به کشورمان مباهات می‌کنیم که با چنین اصالتی عزت پیدا کرد و در جهان به رهبری که به رغم نظر سیاسیون باب شهادت را برای حفظ حریم‌های اهل بیت باز کرد افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت نشان از عقلانیت و ایثار دارد و به برکت خون شهدا به امنیت رسیدیم،افزود: امنیتی که در امنش بی‌تدبیری باشد از ساحت شهدا به دور است.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: شهدایی که مظهر عزت بودند به عقلانیت و تدبیر هم دعوت می‌کنند امروز تدبیر چیزی جز بازگشت به اصول انقلاب نیست.

وی ادامه داد: تدبیر چیزی جز پایبند به اصول دین نیست و کجا شد پایبند به اصول دین و انقلاب بودیم و شکست خوردیم؟ هر جا بر مدار این آرمان‌ها بود عزت،فتح و پیروزی بود اما وقتی در زیاده‌خواهی‌ها و باندبازی‌ها و نکبت‌های بی‌تدبیری رها شدیم این نتیجه شد.

این مسؤول گفت:در این شرایط راهی جز بازگشت به آرمان‌های انقلاب نیست.

وی با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب تصریح کرد: تحلیل گذشته،تبیین ظرفیت‌ها و امید بخشیدن به جامعه،تحریک عاطفه‌ها و اندیشه‌ها برای آینده انقلاب در بیانیه آمده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت