پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 51980

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای سادات امام زاده نورالدین(ع):

نقشه‌ دشمن در عرصه اجتماعی دامن زدن به آسیب‌ها و معضلات است

عصر امروز یادواره ۲۶ شهید و ۱۵۰ ایثارگر سادات امامزاده نورالدین(ع) در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار علیرضا افشار در این یادواره با بیان اینکه امروز با پدیده‌ای به نام جنگ نرم روبرو هستیم، اظهار داشت: در جنگ سخت آتش دشمن، بمباران شهرها و تشییع شهدا باور جنگ را در مردم زنده کرد و شناخت دشمن کار دشواری نبود اما چقدر جنگ نرم را احساس می‌کنیم؟.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: جنگ نرم پیچیدگی و عرصه‌های متنوع دارد سالهاست دشمن در این عرصه سرمایه‌گذاری کرده است.

افشار گفت:جنگ نرم شهید دارد و اولین شهید زنده آن آیت الله جنتی است که مورد شدیدترین تهمت ها توسط بدخواهان نظام قرار می گیرد.

وی ادامه داد:آیت الله جنتی با حوصله و پرتلاش درراه خدمت به انقلاب است و این سخنان حاشیه ای کمترین تاثیری رادر اراده ایشان ندارد.

 

افشار با بیان اینکه در صحنه نبرد قرار داریم گفت: رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، مملکت را از ناامنی‌هایی که دشمن ایجاد کرد نجات دادند.

وی بااشاره به شهدای مدافع حرم اظهارداشت:شهید مدافع حدم، شهید مدافع عزت و استقلال است.

رئیس شورای عالی اندیشه‌ورزی سپاه گفت: دشمن بعد از شکست خفت‌بار در دفاع مقدس قدرت ملت ما را ریشه‌یابی کرد در معادله قدرت، فرهنگ ایثار و شهادت عامل اقتدار ماست که معادله را به نفع ما تغییر داد لذا دشمن برای از بین بردن عامل اصلی قدرت ملت ما نقشه کشیده است.

وی به نقشه‌های دشمن در عرصه‌های گوناگون اشاره و تصریح کرد: در عرصه فرهنگی به ترویج سبک زندگی غرب تلاش دارد؛ البته ملت ایستاده است و دولت هم از این حرکت ملت و از پایبندی ملت به مبانی دین و اسلام در بخش‌های مختلف حمایت کند.

افشار افزود: در عرصه سیاسی دشمن دنبال بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و نا امیدی آنها است. رهبر انقلاب مرتب تذکر می‌دهند به آینده امیدوارم ملت با امید در صحنه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب خدمات گسترده‌ای در کشور ارائه شده اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب فرصتی شده که گوشه‌ای از دستاوردها به مردم ارائه شود تا همه بدانند و شاکر این نعمت‌ها باشند.

سردار افشار نقشه‌های دشمن در عرصه اجتماعی را دامن زدن به آسیب‌ها و معضلات دانست و گفت: قطعا پشت این آسیب‌های جامعه دست دشمن قرار داشته و برنامه‌‌ریزی‌ها برای دامن زدن به آسیب‌های اجتماعی است.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: همان طور که در زمان جنگ فرماندهی با فرماندهی کل قوا بود امروز هم فرماندهی این جنگ بر عهده مقام معظم رهبری است.

وی، با بیان اینکه هجمه دشمن سنگین است و تکنولوژی روز در عرصه هنر و فضای مجازی جنگ رو دررو است، ادامه داد: سربازان این عرصه جنگی من و شما هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت