پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مرداد 1395 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 5203

دعوت محمدعلی وکیلی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال پر شور از رئیس جمهوری

اما سنت این دیار، پر از آیین های مهمان نوازی است. به همین سبب درد های کهگیلویه و بویراحمدی ها خللی در استقبال از مهمانان خود ایجاد نمی کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران وعضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که ازفرزندان شهرستان کهگیلویه است از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال پر شور از رئیس جمهوری دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

این روز ها دولت محترم در تدارک سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد است. بدون تکلف و اطاله عرض کنم. هر چند بیکاری گریبان جوانان را گرفته است و گره اقتصاد کور شده است؛ و هر چند تنگنای معیشت، خُلقِ خَلق را تنگ کرده است؛ و هر چند طفل توسعه گم شده است و…؛ اما سنت این دیار، پر از آیین های مهمان نوازی است. به همین سبب درد های کهگیلویه و بویراحمدی ها خللی در استقبال از مهمانان خود ایجاد نمی کند. من نیز به عنوان یک کهگیلویه و بویراحمدی از هم استانی های عزیزم دعوت می کنم به رسم مهمان نوازی به استقبالِ رییس جمهور سخت کوش بروند و دستان دولتیانِ محترم را به گرمی بفشارد و آنان را محترم بشمارند و در جای عزیز بنشانند. با وجود همه مشکلات اما به روحانی باید “امید” داشت. او درد را می شناسد. وهمتش عوام فریب نیست و عزمش معطوف به جمع بندی کارشناسان ومتناسب با مقدورات است وعده بدون پشتوانه نمی دهد و خود را متعهد به تصمیمات می داند اهالی دیار ما نیز از دیرباز عادت دارند که درد خود را می خورند اما دفتر آیینِ خود را نمی دَرَند.
لذا از مردم عزیز دعوت می کنم آیین دیرین مهمان نوازی مان را در استقبال از رییس جمهور محترم به نمایش بگذاریم.
بااطلاعی که ازمحتوای تصمیمات سفردارم امید برکت و برداشتن قدم های تأثیر گذار در مسیرتوسعه استان از رهگذر این سفر را دارم.

با سپاس فراوان
محمدعلی وکیلی
نماینده مردم شریف تهران و عضو هیات رییسه مجلس دهم

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت