پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1397 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 52226

در نشست ظهر امروز شورای حفظ بیت‌المال مطرح شد:

حمایت رییس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دلسوز و پای کار

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ظهر امروز شورای حفظ بیت‌المال خطاب به همه مدیران گفت: در گام دوم انقلاب به فکر فقیران و پابرهنگان باشیم تا دعای خیر آنها همواره پشت سر مسؤولان باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در نشست ظهر امروز شورای حفظ بیت‌المال خطاب به همه مدیران گفت: همه ما در برابر بیت‌المال ضامن هستیم اگر کمترین سهل‌انگاری در بیت‌المال انجام دهیم باید پاسخگویی آنهایی که فقیر هستند و یا کسانی که کمبودی در خانه‌ دارند باشیم چرا که آه آنها ما را تباه می‌کند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت حضرت امیر در هزینه‌کرد بیت‌المال خطاب به مدیران گفت: شما با یک قلم زدن بخشی از بیت‌المال را در اختیار یک نفر قرار می‌دهید که مبنای قانونی و شرعی ندارد.بیت‌المال باید برای خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

وی با مثالی به ادامه سخنان خود پرداخت و گفت: اگر من و امثال من همه اختیارات را به دست بگیریم اما عده‌ای نتوانند مایحتاج خود را تامین کنند ظلم بزرگی است و روز قیامت یقه ما را می‌گیرند.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد خیانت در امانت را نوعی حق‌الناس دانست و افزود: این امانت می‌تواند آب، خاک، عرصه‌های منابع طبیعی و سایر حوزه‌های بیت‌المال باشد و اگر به خوبی از بیت‌المال و این امانت استفاده نکنیم در برابر خون شهدا مسؤولیم.

مزارعی در ادامه به جملات مهمی در خصوص توجه به محرومان پرداخت و گفت: کدام یک از مسؤولان ارشد استان و من به عنوان نماینده یک قوه دغدغه داریم که به فردی که کسی را ندارد سری بزنیم! همه به آن فردی که زور و پول دارد و از پایین تا بالای مملکت کسی را دارد و مورد حمایت است کمک می‌کنیم اما فردی که از روی نداری دو گوسفند برده بر سرش می‌زنیم.

وی عنوان کرد: اگر قرار است به فکر ضعف‌ها و بیچارگان باشیم باید آنهایی که مورد ظلم واقع شدند را مورد حمایت قرار دهیم.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دستگاه قضا مدیر دلسوزی و پای کاری را که سهوا خطایی مرتکب شود مورد حمایت قرار می‌دهد،مدیرانی که می‌گویند کار انجام می‌دهیم اما ایستاده‌اند و حرکتی برای خدمت به مردم ندارد برای آنها پرونده تشکیل می‌دهیم.

وی بیان کرد: اگر مدیری برای بخشی اعتبار کم دارد و به ناچار از فصلی برداشت اعتبار می‌کند تا در آن حوزه به مردم خدمات ارائه دهد این مدیر مورد حمایت است و از سازمان بازرسی می‌خواهم در این زمینه کمتر ورود نکند.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب به فکر فقیران و پابرهنگان باشیم تا دعای خیر آنها همواره پشت سر مسؤولان باشد.

مزارعی در بخش دوم سخنان خود در خصوص مصوبات جلسه گفت: مدیران مربوطه در خصوص بهترین سرمایه‌های استان که جنگل‌ها هستند دغدغه داشتند و در همین زمینه منابع طبیعی ۱۸۴ هکتار اراضی در قالب ماده ۵۵ و ۲۸۰ هکتار دیگر را رفع تصرف کرده که با همین روند حرکت کنید تا از منابع طبیعی محافظت شود.

وی با اشاره به رفع تصرف ۵۲ هکتار از اراضی اطراف رودخانه بشار که توسط مدیرکل آب منطقه‌ای عنوان شد گفت: رفع این مقدار از تصرفات بشار خبر خوشحال کننده‌ای بود که به برکت ۴۰ سالگی انقلاب رخ داد و هر چه سریعتر این مقدار رفع تصرف شده در اختیار شهرداری قرار گیرد.

مزارعی در ادامه اظهار کرد: در حوزه پسماند اقدامات مناسبی صورت گرفته است، ضمن اینکه آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان کارهای خوبی در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفر انجام داده است.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح گردشگری رودخانه مارون که قرار است به استان خوزستان واگذار شود، گفت: مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد فرد دلسوز و پای کاری است و در طرح گردشگری استان خوزستان از سازمان محیط زیست می‌خواهیم که چون این طرح در سد مارون اجرا می‌شود استان از آن منفعت ببرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت