پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1397 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 52231

نشست سمن ها و تشکل های بخش خصوصی با معاون سیاسی استاندار و معاونین فرماندۀ انتظامی استان/ گزارش تصویری

نشستی با حضور معاون سیاسی استاندار و معاونین فرماندۀ انتظامی استان، به منظور تبیین زمینه های اجرایی مشارکت، تعامل و همکاری موثر مجامع و تشکل های مردم نهاد در ارتقای طرح مشارکت های مردمی با هدف توسعه نظم و امنیت عمومی و بستر سازی فرهنگی، اجتماعی در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز نشستی با حضور معاون سیاسی استاندار و معاونین فرماندۀ انتظامی استان، به منظور تبیین زمینه های اجرایی مشارکت، تعامل و همکاری موثر مجامع و تشکل های مردم نهاد در ارتقای طرح مشارکت های مردمی با هدف توسعه نظم و امنیت عمومی و بستر سازی فرهنگی، اجتماعی در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

????????????????????????????????????

در این نشست نماینده گان سمن ها و تشکل های بخش خصوصی، پیشنهادات خود را در نحوۀ همکاری با نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین، برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت آگاهی بخشی و پیشگیری از جرائم و…  برای بهبود و ارتقا امنیت عمومی را در سطح استان تشریح کردند.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با محوری خواندن نقش سمن ها در تقویت پیوست های اجتماعی و بهبود شاخص های نشاط در جامعه، عنوان کرد: مشارکت هدفمند تشکلهای مردمی و نهادهای خصوصی باید تقویت شود.

جبار کیانی پور به اهمیت تبیین نقش امنیت اجتماعی در رشد و توسعه جوامع بشری اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی ارتباط معناداری با سرمایه داری و سرمایه گذاری دارد و هر جایی که امنیت برقرار باشد بدون شک رشد و پیشرفت رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: خدمات حوزه دولتی در تصمیم سازی و اجرای امور به تنهایی کارساز نیست و افزایش سهم مشارکت سمن ها به عنوان نمایندگان مردم در تکمیل حلقه خدمات حوزه اجتماعی ضرورت دارد.

کیانی پور نقش سازمانهای مردم نهاد در پیشبرد و تقویت طرح ها و برنامه های دولت را کلیدی دانست و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در چارچوب قانون را برای این سازمانها ضروری عنوان کرد.

رئیس اتاق یاسوج تصریح کرد: تشکل های مردم نهاد پرچمدار حرکت های اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار، سازنده و تقویت کننده برنامه های دولت در بخش های مختلف هستند.

????????????????????????????????????

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد تقویت کننده برنامه های دولت هستند، اظهار داشت: تقویت سمن ها و استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه تشکل های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید رقم خورد و این مهم همچنان با قوت ادامه دارد.

محمد کاظم نظری، برقراری و حفظ نظم، امنیت و آرامش پایدار در جامعه بدون عزم و مشارکت همگانی را غیر ممکن دانست و اظهار داشت: واگذاری بخش از کارها مثل جمع آوری متکدیان به سمن ها نشان از اعتماد دولت تدبیر و امید به توانایی و ظرفیت سمن ها دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت