پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مرداد 1395 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 5232

افتخاری دیگر برای رحیم دادوند(مرد هزار چهره کهگیلویه)؛

برگزیدگان استانی چهاردهمین جشنواره رضوی کهگیلویه و بویراحمد معرفی وتجلیل شدند

داوران بخش آیینی محلی شعر رضوی مرتضی خلیلی، رسول سنایی و سید غفار موسوی و داوران شعر فارسی، حسن بهرامی، مجید تقی‌زاده و خلف بوذری بودند.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

برگزیدگان استانی چهاردهمین جشنواره رضوی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی در یاسوج معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش صدای جنوب ،جشنواره رضوی به همت اداره‌کل ارشاد و تحت نظارت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد در سراسر استان‌های کشور برگزار و در دهه کرامت آیین اختتامیه این جشنواره‌ها در استان‌ها برگزار و برگزیدگان آن معرفی و تجلیل می‌شوند.

امروز نیز آیین اختتامیه این جشنواره که در هشت بخش در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود در یاسوج برگزار و برگزیدگان آن معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

داوران جشنواره رضوی پوستر عفاف و حجاب که در شهرستان دنا برگزار شده بود، سعیده پورانصاری، سعیده باقرپور و عالیه نگین‌تاجی بودند ضمن اینکه مهسا حسینی، سمیه طاهری، الهام رحیم‌نژاد، نیلوفر پاکدین، مریم شمشیری، پرستو فرهادی، اسماء محرابی و رژیلا نوری نیز به عنوان هشت برگزیده این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

جشنواره سلسله‌الذهب از دیگر جشنواره‌های رضوی است که در شهرستان بهمئی برگزار و سید نجف مسعودی‌اصل، عسکر التیامی و محمد شاکری داوران این جشنواره بودند.

عبدالرسول هاشمی، صادق شیخ ممو، مسلم پراهام، رضا شاهرخ‌فر، نسرین رضا بیگی، سید عبدالعباد تقوی، سید مسلم خادمی و سید عبدالرسول نیک عهد نیز برگزیدگان استانی این جشنواره بودند.

جشنواره‌های شعر آیینی محلی و فارسی از دیگر بخش‌های جشنواره رضوی است که هر ساله در استان برگزار و امسال نیز شهرستان باشت میزبان شعر آیینی و شهرستان کهگیلویه میزبان برگزاری جشنواره شعر فارسی آیینی رضوی بود.

داوران بخش آیینی محلی شعر رضوی مرتضی خلیلی، رسول سنایی و سید غفار موسوی و داوران شعر فارسی، حسن بهرامی، مجید تقی‌زاده و خلف بوذری بودند.

احمد انصاری، عصمت ملکوتی، حمید آذرگون، معصومه جاودانیان، سید اکبر سلیمانی، زهرا محمدی، خلف بوذری و سعیده کردونی به عنوان برگزیدگان شعر محلی و رسول سنایی، حمید حسینیان، حمید روزبان، آریا معصومی، رحمان اندرزیان، تهمورث بوذری، بهنام کشاورز و معصومه ملکوتی به عنوان برگزیدگان شعر فارسی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش بعدی این برنامه به معرفی برگزیدگان جشنواره عکس به میزبانی شهرستان لنده و داوری حسن فتاحیان، داریوش نجاتی و محمد سلیمی‌راد اختصاص یافت که اسحاق آقایی، داوود ایزدپناه، رحیم دادوند،اسمائیل میری، بهروز عادل‌فر، شقایق عدالت منش و فرهاد مسعودی نیز برگزیدگان این بخش بودند.

ماشاءالله افسر، تهمورث بوذری و زهرا محمدی نیز به عنوان داور جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) که در شهرستان چرام برگزار شد، معرفی و حمید خشنوا، خلف بوذری، رحیم دادوند، ضحی مرادی، الهه یاوری، عبدالمجید جاودان، زهرا جعفرزاده و امید تجاری نیز برگزیدگان این جشنواره بودند.

هنرهای تجسمی (دعای باران) دیگر جشنواره رضوی استان بود که به میزبانی شهر یاسوج برگزار و داوران این بخش منوچهر مال‌میری و داریوش حقایقی بودند که ابوالفضل افشین، سمیه طاهری، عبادالله کرمی، فاطمه فتحی، زهرا قاسمی، اسد اسلامی‌نژاد و کیامرث شفیعی را به عنوان برگزیده‌های استانی این جشنواره اعلام کردند.

معرفی برگزیدگان جشنواره داستان ۵۵ کلمه‌ای رضوی از دیگر برنامه‌های این آیین بود که ضمن معرفی و تقدیر از کرم سلیمانی، حمید صفایی و حمید روزبان به عنوان داور، خلف بوذری، آریا معصومی، سید اکبر سلیمانی، حسن علی فاتحی، خدیجه عباسی، هدی موسوی و فاطمه عربی را به عنوان برگزیدگان استانی این جشنواره معرفی و تجلیل کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت