پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52578

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

۷۲ درصد از تسهیلات اشتغال روستایی ابلاغی به بانک‌ها پرداخت شد

پروانه نیک‌مرام اظهار داشت:از ابتدای امسال تاکنون ۷۲ درصد از میزان تسهیلات اشتغال روستایی ابلاغی به بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان پرداخت شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه اشتغال ،سهم امسال تسهیلات اشتغال روستایی را ۴۴۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۱۶ میلیارد تومان سهم دستگاه‌های حمایتی نظیر بهزیستی،کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۳۲۶ میلیارد تومان دیگر هم مربوط به سایر طرح‌ها است.
به گزارش صدای جنوب،پروانه نیک‌مرام افزود: از مجموع ۴۴۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی استان ۱۹۶ میلیارد تومان آن به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده که تاکنون از این مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی سهم تسهیلات اشتغال روستایی بهزیستی استان را ۵ میلیارد تومان برشمرد و بیان کرد: این دستگاه تاکنون تنها ۱۲۰ میلیون تومان آن را با معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل جذب کرده که نیاز به تلاش بیشتر این اداره با بانک‌ها برای پرداخت صددرصدی این اعتبارات دارد.
نیک مرام همچنین اعتبارات اشتغال روستایی اختصاص یافته به بنیاد شهید استان را ۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این دستگاه تاکنون ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن را جذب کرده است.
نیک مرام با انتقاد از بلاتکلیف ماندن ۶۳ پرونده متقاضیان مشاغل خانگی در شعب بانک ملت استان گفت: سهم مشاغل خانگی استان در سال جاری در بانک ملت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.
استاندار هم در این جلسه با بیان اینکه اشتغال از مهم‌ترین اولویت‌های دولت و نظام است گفت: باید از طریق کارگروه رفع موانع پیش روی تولید برای حفظ اشتغال موجود تلاش کرده و از سوی دیگر پیگیر خلق فرصت‌های جدید اشتغال بود.
علی‌محمد احمدی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی و بانک‌های عامل باید تلاش کنند از طریق تهاتر‌های بانکی و مالیاتی ثروت در استان انباشت شود.
استاندار از بانک‌های استان خواست شرایط مردم و جوانان را درک کرده و برای کمک به رونق تولید و اشتغال در استان پای کار بیایند و تاکید کرد: سامانه کارا به منظور جلوگیری از انحراف پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به صورت مستمر رصد می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت