پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1397 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 52625

منبع ۲۷۰ متر مکعبی ذخیره آب کشاورزی منطقه عشایری«زیر گچ دروازه» به بهره برداری رسید

منبع ۲۷۰ متر مکعبی ذخیره آب کشاورزی منطقه عشایری زیر گچ دروازه به بهره برداری رسید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

۳۰ مهرماه ۹۷ بود که فرماندار کهگیلویه به همراه معاون خود و رییس اداره امور عشایر این شهرستان از مناطق عشایری  دو بند «بوای» و جاده عشایری «شاش گه» و «زیرگچ دروازه» بازدید کرد و ضمن اینکه خود را عشایرزاده نامید قول داد تا مشکلات این مناطق را در سریعترین زمان ممکن بررسی و آنها را برطرف نماید.

در آن سفر منبع ۲۷۰ مترمکعبی ذخیره آب کشاورزی زیرگچ دروازه خواسته اصلی عشایر عنوان شد و جعفر نیکبخت ،خداداد اجتهادی را مامور نمود تا با روحیه جهادی که دارد کار احداث این منبع را که میتواند زمین های زراعی منطقه راآبیاری نماید  آغاز کند.

همچنین در آن سفر،خانم بهرامیان دختر خانواده عشایری که فرهنگی بود ضمن خوش آمد گویی به فرماندار، اظهار کرد:طی سال های گذشته شرایط سختی داشتیم ،امکانات خاصی نداشتیم و تصمیم داشتیم پدرمان را از دامداری و زندگی عشایری منصرف کنیم که اجتهادی از عشایر حمایت کرد،مدیون تلاش های ایشان هستیم ولی نیاز به پشتیبانی بیشتری داریم.

اما امروز کمتر از ۶ ماه با حضور امام جمعه دهدشت،مدیر کل امور عشایری استان،مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه،بخشدار مرکزی ،رییس اداره منابع طبیعی ،رییس اداره امور عشایری کهگیلویه و جمعی از عشایر ، آرزوی دیرینه عشایر زیرگچ دروازه محقق شد و منبع ۲۷۰ متر مکعبی ذخیره آب کشاورزی افتتاح و سبب خوشحالی عشایر این منطقه گردید.

   بیشتر بخوانید:            فرماندار کهگیلویه:وظیفه ما خدمت بی منت به عشایر است

تصاویر

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت