پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1397 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 52682

مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد:

پرداخت ۲۹ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۹ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی استان در سال ۹۷ پرداخت شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید آیت افشارمهر گفت: در سال ۹۷ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به سازمان بهزیستی استان اختصاص یافت که مبلغ ۵ میلیارد تومان آن از طریق بند ب تبصره ۱۶ و بقیه از تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری بود.

به گزارش صدای جنوب ،مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد افزود:ازتسهیلات بند ب تبصره ۱۶تعداد ۲۸۵ نفر از متقاضیان جهت پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد تا کنون به ۱۶۰ نفر تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان پرداخت شده است.

افشارمهر در رابطه با تسهیلات اشتغالزایی روستایی نیز گفت: در نیمه دوم سال جاری و از مهرماه سامانه کارا جهت ثبت نام جامعه هدف بهزیستی استان فعال شد که در همین مدت محدود حدود ۳۰۰ نفر از متقاضیان موفق شدند در سامانه کارا که مربوط به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بود ثبت نام کنند.

وی با اینکه در گذشته این سامانه برای متقاضیان اشتغال جامعه هدف بهزیستی فعال نبود گفت: پس از فعالیت این سامانه در مهرماه و ثبت‌نام متقاضیان حدود ۱۰۰ نفر ازطریق کارگروه حمایتی اشتغال کشور تایید شدند که این متقاضیان جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

افشارمهر گفت: تسهیلات اشتغالزایی جهت متقاضیان سازمان بهزیستی در ۱۲ بهمن به بانک‌ها ابلاغ شد که ما تعداد ۱۰۰ نفر را توسط کارگروه حمایتی و اشتغالزایی کشور را به بانک‌ها جهت استفاده از تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری معرفی کردیم که تعدادی پرداخت شده و بقیه نیز در حال طی شدن فرآیند پرداخت قرار دارند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه دیگر دستگاهها در سال‌های گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سامانه کارا استفاده می کردند گفت: ثبت نام متقاضیان اشتغالزایی سازمان بهزیستی استان درسامانه کارا از مهرماه سال جاری فعال شد که در همین مدت کوتاه ۳۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کردند که تعداد ۱۰۰ نفر از آنها به بانکها معرفی شدند.

افشار مهر، از فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری توسط بانکها انتقاد کرد وگفت: با توجه به شرایط خاص بیکاری ولزوم استفاده از فرصت به وجود آمده انتظار می رود بانکها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری بیشتری با متقاضیان داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت