پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1395 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 5271

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم رییس جمهور خبرداد:

توسعه روستاهای کشور با اختصاص اعتبار

وی گفت:طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها با همکاری بانک سینا،صندوق توسعه اشتغال، استانداری ها و صندوق توسعه ملی اجرایی خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم رییس جمهور امروز در بازدید از طرحهای عمرانی شهرستان لنده با اشاره به اهمیت رونق بازارکسب و کار و تولید در روستاها گفت: توان افزایی اشتغال روستائیان با اختصاص۳۰هزار میلیارد ریال اعتبار دراولویت کار دولت است.
به گزارش صدای جنوب ،ابوالفضل رضوی افزود: این تسهیلات با سود ۳ تا ۵ درصد باهدف سرمایه گذاری درزمینه اشتغالزایی در روستاها به متقاضیان پرداخت می شود.
وی گفت:طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها با همکاری بانک سینا،صندوق توسعه اشتغال، استانداری ها و صندوق توسعه ملی اجرایی خواهد شد.
معاون توسعه روستایی ومناطق محروم رییس جمهور افزود: صندوق توسعه ملی ۵ هزار میلیاد ریال از اعتبار  ۳۰ هزار میلیارد ریالی اشتغال روستای را تامین خواهد کرد و به هر استان ۲۰۰ میلیارد ریال  تسهیلات پرداخت می کند.
رضوی افزود: برنامه ریزی در زمینه توسعه اشتغال بویژه در روستاها در گذشته چندان مورد توجه قرارنگرفته است.
در این سفر ازطرح های  آسفالت معابر،جاده ایدنک به پنج روستای مجاور با حدود ۵کیلومتر با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال بهره برداری و طرح احداث ساختمان فرمانداری بازیربنای هزا و ۴۴۰ مترمربع و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و منبع تامین آب لنده با اعتبار شش میلیارد ریال مورد بازدید شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت