پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1397 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 52727

یادواره ۴۱۹ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد+تصاویر

یادواره ۴۱۹ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان استانی و معتمدان امروز؛ پنجشنبه در سالن ورزشی ۹ دی سپاه پاسداران دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادواره ۴۱۹شهید شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران ،نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام موحد نماینده ادوار ،فرمانده نیروی انتظامی استان ، جانشین فرمانده سپاه فتح ،شورای اداری شهرستان کهگیلویه و خانواده معظم شهدا در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد.

امام جمعه دهدشت در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا در جامعه بیان کرد: شهدا به عنوان مشعل‌های فروزان چراغ راه ملت و دولت هستند.
وی با اشاره به اینکه شهدا را باید با ولایت شناخت افزود: امروز وظیفه ما در مقابل شهدا بسیار سنگین است.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا درس بزرگ ولایت پذیری و ولایت مداری را به ما داده‌اند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
سید حمزه محقق زاده با تقدیر از حضور پرشور مردم در یادواره شهدا تصریح کرد: باید درس‌های زیادی از شهدا فرا بگیریم و راه شهدا در ولایت پذیری و استکبار ستیزی محقق خواهد شد.
وی افزود: ایران اسلامی امنیت خود را مرهون رشادت رزمندگان اسلام و شهدای گلگون کفن است که خالصانه و بی ادعا جان خود را برای برقراری امنیت در کشور فدا کردند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران اصلی یادواره بود در سخنانی اظهارداشت: ایران در سال های گذشته برای دفاع از جمهوری اسلامی در برابر مستکبران جهانی در کشور سوریه و حوزه مدیترانه نیروی مستشاری فرستاد.

 سردار محمد جعفر اسدی افزود:نظام اسلامی از مرحله تثبیت موقعیت خود عبور کرده و ما امروز برای ارتقای این جایگاه در حال نقش افرینی در حوزه مدیترانه هستیم.

گفت: ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دوست و دشمن خود را شناخت و هدف از حضور نیروی‌های مستشاری در کشور سوریه و حوزه مدیترانه شناسایی بهتر و موجودیت انقلاب است.
وی با بیان اینکه محور مقاومت قدردان حزب الله لبنان است گفت: حضور نیروهای مستشاری در سوریه و لبنان دفاع از مرزهای ایران است.
اسدی تاکید کرد: اگر نیروهای مستشاری در این کشورها از حریم ولایت دفاع نمی‌کردند آسیب‌های جدی به مرزهای ایران می‌رسید و امروز ما شاهد انفجار در شهرهای خودمان بودیم.
وی با اشاره به برگزاری هر چه بیشتر یادواره‌های شهدا اضافه کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس است و چنین یادواره هایی باید ادامه داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت