پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1397 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 52828

همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی در دهدشت برگزار شد

صبح امروز همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی گرامیداشت یاد شهدا در دهدشت برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی امروز جمعه ۲۴ اسفند ماه در دهدشت برگزار  شد.

در این همایش که با حمایت مالی هاشمی پور نماینده مردم شهرستان کهگیلویه  در مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شده بود یک دستگاه خودروی پراید به  خانم مریم ارجمندی از سادات امام زاده یحیی (ع) بعنوان برنده خوش شانس اهدا شد.

سردار هاشمی پور در این همایش  گفت: خدای بزرگ را شاکرم که فرصت انجام چنین برنامه نشاط آور و ارزشمندی را فراهم نمود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس ضمن قدردانی صمیمانه از حضور و استقبال مردم، از شورای تامین، شورای اداری در رأس فرماندار، ائمه جمعه، صدا و سیما، هیئت همگانی شهرستان، اداره کل ورزش و جوانان، امور عشایری و همه عوامل برگزار کننده و دست اندرکار برنامه تشکر نمود و اظهار داشت: امیدوارم با وحدت و همدلی در فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی و رونق ورزش های همگانی، پرورش ورزشکاران مستعد، زمینه ساز توسعه ورزش، کسب جایگاه شایسته و اخذ عناوین برتر ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم.

سردار هاشمی پور حمایت مسئولان از ورزش را ضروری دانست و با اشاره به برخی عناوبن کسب شده فردی و تیمی ورزشکاران کهگیلویه ی بزرگ گفت: قطعا با همراهی، حمایت و ایجاد انگیزه در ورزشکاران، کسب سکوهای بالاتر در میادین مختلف، دور از دسترس نیست.

لازم به ذکر است مبلغ ۱۵ میلیون تومان جهت تأمین تدارکات به هیئت همگانی، یک دستگاه خودروی سواری پراید، ۱۰ دستگاه دوچرخه و ۵۰ تخته پتو از طرف سردار هاشمی پور به قید قرعه به شرکت کنندگان در برنامه اهداء شد.

برپایه گزارش صدای جنوب،به دلیل کمبود وقت  ،قزعه کشی دیگر جوایز از قبیل دوچرخه‌ در روزهای اینده با نظارت خبرنگاران انجام و برندگان توسط صداوسیما،خبرگزاری و سایت های محلی اعلام خواهد شد.

همایش پیاده‌روی از شبکه‌های ملی سیما بصورت مستقیم پخش و با استقبال گسترده مردم همراه شد.

اجرای برنامه های شاد و مفرح و اجرای حرکات ورزشی  همچنین تقدیر از اسماییل دژه بهترین فوتسالیست اسیا از دیگر برنامه های این همایش بود.

در حاشیه برگزاری این همایش اداب و رسوم محلی توسط اداره امور عشایر به نمایشگاه گذاشته شد.

تصاویر اختصاصی  از همایش بزرگ پباده روی

 

                               

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت