پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1397 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 52838

رییس سازمان جهاد کشاورزی:

توزیع میوه شب عید با نرخ مصوب از ۲۵ اسفند در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهارداشت: به منظور تامین میوه مورد نیاز مردم در شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار کار توزیع میوه از ۲۵ اسفندماه در سراسر استان آغاز می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور تامین میوه مورد نیاز مردم در شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار کار توزیع میوه از ۲۵ اسفند در سراسر استان آغاز می‌شود.
به گزارش صدای جنوب:الیاس تاج الدینی با اشاره به اینکه با تمهیداتی که انجام گرفت میوه مورد نیاز مردم در ایام عید برای اولین بار از باغداران استان در فصل برداشت خریداری و ذخیره سازی شد افزود: ۳۰۰ تن پرتقال با کیفیت از نوع والنسیا و تو قرمز و ۳۰۰ تن سیب زرد و قرمز از باغداران استان خریداری و آماده توزیع است.
وی گفت: قیمت هر کیلو سیب درختی برای مصرف کننده ۵۰۰۰ و پرتقال ۶۰۰۰ تومان است.
تاج الدینی با بیان اینکه میوه ذخیره شده بین ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قمت بازار بین مردم توزیع می‌شود افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان در ایام نوروز، تمهیدات لازم برای تامین کالا‌های مورد نیاز گردشگران و مسافران نوروزی از جمله میوه اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
مدیر کل تعاون روستایی استان هم گفت: کار خرید میوه سیب درختی از مهرماه و کار خرید انواع پرتقال از باغداران استان هم از بهمن ماه انجام و در سردخانه یاسوج ذخیره سازی شد.
محمدی افزود: ۷۰ مرکز خرید برای توزیع میوه شب عید در سراسر استان پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد افزود: در صورت معرفی عاملان دارای صلاحیت از سوی بخشداران مراکز خرید و توزیع میوه شب عید در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها نیز راه اندازی می‌شود.
مدیر کل تعاون روستایی استان اضافه کرد: عاملان توزیع به جز فروش میوه شب عید اجازه ندارند میوه‌ها و کالای دیگری در این غرفه‌ها عرضه کنند و درصورت مشاهده، مجوز فروش آن‌ها لغو می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت