پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52869

پایان بزرگترین رزمایش امنیتی اقتدارفدائیان حضرت امام علی (ع)درچرام

رزمایش امنیتی ، اقتدار فدائیان حضرت امام علی (ع) ، با حضور گردان های مختلف در اردوگاه قدس شهرستان چرام پس از دو روز به پایان رسید

پایگاه خبری صدای جنوب:

پایان بزرگترین رزمایش امنیتی دو روزه ، اقتدار فدائیان حضرت امام علی (ع) در اردوگاه قدس شهرستان چرام

رزمایش امنیتی ، اقتدار فدائیان حضرت امام علی (ع) ، با حضور گردان های مختلف در اردوگاه قدس شهرستان چرام پس از دو روز به پایان رسید.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان چرام ، در این رزمایش با اشاره به اینکه ، با برگزاری این رزمایش ، سطح آمادگی نیروهای بسیجی و گردان های شهرستان چرام ، به خوبی به نمایش گذاشته شد گفت : دراین رزمایش ، با انجام عملیات امداد و نجات، کنترل اغتشاشات و مقابله با ناآرامی ها سه تاکتیک مورد نظر ، با کیفیت قابل توجهی اجرا شد.

سرهنگ رضایی ، هدف از برگزاری این رزمایش را اقتدار عاشورایی سپاهیان و بسیجیان و نمایش قدرت دفاعی و نحوه خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود : هماهنگی و وحدت رو به رشد گردان‌های مختلف ، حفظ آمادگی جسمانی بسیجیان ، ایجاد بستری مناسب برای حضوری موفق و هماهنگ در حفظ و برقراری امنیت ، تمرین فراخوانی و فعالیتهای گروهی بسیجیان ، ایجاد امید و نشاط در نیروها و مرور تاکتیک‌های رزمی از اهداف دیگر برگزاری این رزمایش بود.

وی شعار این رزمایش را اقتدار عاشورایی بسیجیان و سپاهیان محمد رسول الله و وحدت ، ایستادگی و پیشرفت دفاعی ، نظامی و امنیتی ذکر کرد و گفت : در این رزمایش ، سپاهیان و بسیجیان در گروه های مختلف در حوزه های عمرانی ، بهداشتی – درمانی ، آموزشی و فرهنگی توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید مهدی سبحانی راد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه چرام ، هم در این رزمایش و در جمع بسیجیان این شهرستان ، با اشاره به اینکه ، بسیج پایگاه عظیم مردمی برای مقابله با دشمنان است ، بر لزوم حفظ و ارتقاء آمادگی همه جانبه دفاعی ، برای تامین امنیت پایدار و مقابله متناسب با تهدیدات و ماجراجویی های احتمالی دشمنان تأکید کرد.

گفتنی است این رزمایش به منظور کنترل و مراقبت از امنیت شهروندان و مردم و در چارچوب برنامه رزمایش‌های تقویمی سالانه سپاه برگزار شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت