پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اسفند 1397 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 52922

مدیرعامل جمعیت هلال احمر:

۲ طرح ملی امداد و نجات نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت:در ایام تعطیلات نوروز قریب بر ۹۰۰ نفر از سوی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ایمنی و سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی این استان فعالیت  خواهند داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ پایگاه جمعیت هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،امان الله جهان‌بین اظهار کرد: هر ساله به مناسبت استقبال از بهار سازمان جمعیت هلال احمر طرح‌های نوروزی  خود را در راستای کمک و تسهیل  در رفت و آمد مسافران نوروزی برنامه‌هایی را در نظر دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:برای استقبال از بهار ۲ طرح ملی امداد و نجات نوروزی د ر این استان اجرا  می‌شود.

وی ابراز کرد: طرح امداد و نجات  جاده‌ای از روز گذشته الی ۱۶ فروردین ماه سال آینده در مناطق در مناطق حادثه خیز این استان در حال اجرا است.

جهان‌بین ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این استان دایر است که از این تعداد هشت پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی، پنج پایگاه ثابت و یک پایگاه امداد و نجات در منطقه کوهستانی دنا مستقر است.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۵۲۰ امدادگر به صورت نفر روز در این طرح مشارکت دارند، افزود: در مجموع ۱۳ آمبولانس، پنج خودرو ست نجات  و یک بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی امسال بکارگیری خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اجرای طرح ملی  و سلامت مسافران اشاره کرد و گفت: این طرح هرساله از تاریخ ۲۸ اسفند الی پایان تعطیلات نوروزی  اجرا می‌‌شود.

جهان‌بین ابراز کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ۱۶ پایگاه جمعیت هلال احمر در ورودی هر شهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تعدادی بروشور،  راهنمای نقشه، راه‌اندازی خیمه‌های نماز، گرفتن تست قندخون و

جهان‌بین خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز قریب بر ۹۰۰ نفر از سوی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ایمنی و سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی این استان فعالیت  خواهند داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت