پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1397 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 52950

بخشدار:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش چاروسا توجه ویژه دارد

نشست مشترک بخشدار چاروسا نماینده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیرامون رفع مسائل و مشکلات شهری در محل بخشداری چاروسا برگزار گردید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست مشترک بخشدار چاروسا نماینده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رییسی، پیرامون رفع مسائل و مشکلات شهری در محل بخشداری این بخش برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، علی محمودی در این نشست بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان تاکید کرد وگفت: شهرداری و اعضای شورای شهر باید با پشتکار ،تعامل و همکاری در رسیدگی به عمران و امور شهری و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و رفع چاله چوله های برجا مانده از کنده کاری شرکت گاز در خیابان های اصلی شهر قلعه رئیسی در ایام عید نوروز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

بخشدار چاروسا افزود:پروژه عظیم گاز رسانی به بخش چاروسا و دیشموک که با تاکیدات مسئولین اجرایی استان در راس استاندار محترم و نماینده محترم شهرستان های چهارگانه در مجلس  اسلامی با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست پروژه ای بسیار بالاتر از میانگین کشوری هزینه در برداشت و در جهت محرومیت زدایی بوده است.

وی ادامه داد:پروژه های عمرانی معمولا هزینه ها و خرابی های نیز دارد که خرابی جاده ها اصلی و روستایی از عوارض وجود دستگاهای سنگین جهت گاز رسانی بوده است که در شهر قلعه رئیسی بیش از۲۰۰میلیون تومان جهت حفاری های سطح شهر به حساب شهرداری واریز گردیده است.

بخشدار چاروسا گفت: استادیوم ورزشی شهر قلعه رئیسی سالها راکد بوده که پس از سفر استاندار  به بخش چاروسا و تاکید  بر تکمیل آن اعتبار بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده و پیمانکار شروع بکار کرده که در چند مرحله به دلیل معارضات اجتماعی روند تکمیل آن با وقفه روبه رو شد که با جلساتی در بخش ونهایتا در ادراه کل ورزش و جوانان برگزار شد شورا و شهرداری موظف شدند که معارضات را حل نمایند.

وی ادامه داد:در سال ۹۷اعتبار خوبی برای استادیوم در نظر گرفته شده است و کار زیر سازی تقریبا به پایان رسیده که مقداری از چمن مصنوعی ان خریداری شده که ان شا الله با پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مابقی چمن خریداری و آماده بهره برداری خواهد شد.

محمودی گفت: جاده برفکون که یکی از مطالبات اصلی و بحق مردم بخش چاروسا بود نسبت به سالهای گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و به زودی به جاده دلی مهتاب وصل خواهد شد که نشان از توجه استاندار محترم و مسئولین ذیربط به مسائل زیرساختی در این بخش می باشد.
محمودی در خصوص جاده قلعه رییسی به دهدشت خاطر نشان کرد:از روستای پاتاوه تا روستای جاورده مسیر باید تعریض و اصلاح گردد که کارشناسان اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان آنرا برآورد نموده و در آینده نزدیک انجام میشود بنابراین در صورت روکش این قسمت، در سال جدید با اصلاح و تغییر مسیر تخریب می شد و تضییع حقوق بیت المال را در پی داشت .
بخشدار به روند روکش جاده قلعه رییسی به دهدشت نیز اشاره کرد و گفت:در سال ۹۷ حدود ۱۲کیلومتر روکش آسفالت شده است و۳کیلومتر مسیر امامزاده محمود(ع) تا قلعه رییسی نیزروکش آسفالت شد که ۲/۵ کیلومتر دیگر نیز پس از تعطیلات انجام میشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت