پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52955

ازدهیاران فعال درجمع آوری زکات سرفاریاب تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:جلسه ی شورای زکات سرفاریاب با حضور بخشدارسرفاریاب و رئیس شورای زکات شهرستان چرام و با حضور دهیار ان در بخشداری سرفاریاب برگزار گردید . بخشدارسرفاریاب دراین جلسه باتقدیرازدهیاران فعال بخش وتبریک پیشاپیش عیدنوروزگفت:همه دهیاران درجمع اوری زکات دربخش همکاری و نیازمندان ومستمندان را کمک کنند. حجت الاسلام هادی حاجتی […]

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:جلسه ی شورای زکات سرفاریاب با حضور بخشدارسرفاریاب و رئیس شورای زکات شهرستان چرام و با حضور دهیار ان در بخشداری سرفاریاب برگزار گردید .
بخشدارسرفاریاب دراین جلسه باتقدیرازدهیاران فعال بخش وتبریک پیشاپیش عیدنوروزگفت:همه دهیاران درجمع اوری زکات دربخش همکاری و نیازمندان ومستمندان را کمک کنند.
حجت الاسلام هادی حاجتی با تاکید بر لزوم تشریح اهمیت امر زکات برای عموم مردم،اظهار کرد:زکات به عنوان یک امر وجوبی برای مسلمانان است و در مقاطع و اسناد مختلف اسلامی از جمله در کتاب مقدس قرآن و احادیث،بر این امر خطیر بسیار تاکید شده است که تبیین این مسائل برای مردم زمینه ی تشویق و ترغیب آنان جهت افزایش مشارکت آنان در زمینه ی پرداخت زکات را فراهم می کند.
ایشان استفاده از ظرفیت علما،بزرگان،امامان جمعه،جماعات جهت روشنگری اهمیت زکات را بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد:در ارتباط با راه اندازی شورای زکات در سطح روستاها نیازمند یک حرکت مستمر و یکسان هستیم و باید در این خصوص یک برنامه ی راهبردی و اثر گذار وجود داشته باشد.
حاجتی ضمن بیان اهمیت بالای فریضه ی زکات یادآور شدند که بر همه ی ما لازم است در احیای این فریضه الهی تلاش نمائیم و با برنامه ریزی و وحدت رویه و پیگیری های مجدّانه در این راستا سعی و کوشش کنیم .
وی افزود:دهیاران هرمبلغی که جمع آوری کنندمی توانندحساب افتتاح وخودمستقل ازآن حساب برداشت نمایند.
رئیس شورای زکات چرام گفت:دهیاران ازفروردین ماه فعالیت هاراثبت نمایند.
حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد:زکات جمع اوری وپرداخت شده درشهرستان ۴۰۰میلیون تومان بوده که ازاین مبلغ ۲۰۰میلیون تومان درسرفاریاب بوده است.
حاجتی عنوان کرد: درچندسال اخیر کمک هزینه دولت درپرداخت زکات قطع شده است. .
در این جلسه ازدهیاران فعال درجمع اوری زکات بااهدالوح تجلیل بعمل امد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت