پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52965

نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران جهت استقبال از مسافران نوروزی/ شرایط برای مسافران نوروزی مهیا شود

نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران جهت آمادگی روستاها برای استقبال از مسافران نوروزی در بخشداری سرفاریاب برگزار شد

نشست بخشدار سرفاریاب با دهیاران جهت آمادگی روستاها برای استقبال از مسافران نوروزی در بخشداری سرفاریاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب ازسرفاریاب اسلام مرادپور دراین نشست اظهار داشت: در جلسه ستاد سفر نوروزی، آماده سازی روستاها و مناطق گردشگری و تفریحی و اماکن متبرکه جهت پذیرایی از مسافران نوروزی بر عهده دهیاری ها وبانظارت وهمکاری بخشدارانجام شود.
وی افزود: بخش سرفاریاب باتوجه به موقعیت آب و هوایی و فصلی خاصی که دارد در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مسافران، زائران و گردشگران از تمامی استان های همجوار است.
بخشدار سرفاریاب عنوان کرد: با توجه به فراوانی نزول بارش های الهی امسال و سرسبزی و لطافت خاص منطقه به عنوان میزبان وظیفه داریم تا با فراهم نمودن امکانات و شرایط مطلوب برای مسافران نوروزی از ظرفیت آنها به عنوان سفیران گردشگری این بخش استفاده نماییم.
مرادپورابراز داشت: دهیاران مقام عالی اجرایی دولت در روستا هستند پس باید خود را باور کرده و نسبت به انجام وظایف خود با احساس مسئولیت بیشتری اقدام نمایند.

وی افزود: بخش سرفاریاب دارای پتانسیل های بسیار زیادی است پس باید با استقبال و میزبانی بسیار خوب از مسافران نوروزی، بخش خود را معرفی نماییم تا آنها بعد از بازدید و در برگشت به استان وشهرستان خود به عنوان سفیر تبلیغی در شهرستان های خود عمل کنند.

بخشدار سرفاریاب عنوان کرد: پاکسازی ورودی روستاها و معابر، بررسی وضعیت مخازن آب، نظافت مساجد و نیز حفاظت از محیط زیست ،بنرخوش آمدگویی وهمچنین دردسترس بودن از عمده وظایف دهیاران است.

وی افزود: با توجه به احتمال بارندگی در ایام نوروز، با هماهنگی هیات امناها مساجد برای پذیرایی از مسافران و گردشگران آماده باشند.
وی تاکیدکرد: هرگونه کنده کاری در محیط روستا از اسفندماه سال جاری تا فرودین سال آینده ممنوع است مگر موارد اضطراری که با صلاحدید بخشدار صورت گیرد.
اسلام مرادپوردرادامه بااشاره به حضورگروه جهادی امام رضا(ع)درسرفاریاب گفت:دهیاران باگروه جهادی نهایت همکاری داشته تابتوانندخوب به مردم خدمت کنند.
وی گفت:دهیاران برای سال آینده جهت برداشت ازحساب دهیاری صورت جلسه وتوافق شوراجهت ارجاع به هیات تطبیق پیوست باشد.
ایشان اظهارکردند:دهیاران درسال آینده باتوجه به تلاش وفعالیت انهاهرسه ماه یک بار۴۰ ساعت اضافه کاردریافت خواهندکرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت