پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1397 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 52974

پشت پرده عزل معاون اداره کل ورزش و جوانان استان:

آیا علوی قصد حذف کردن رقبای خود را دارد؟/حکمتی رفت، شادمان امد

در ماه های اخیر زمزمه رفتن اقای علوی شدت گرفته بود و یکی از معتبرترین و محتمل ترین گزینه ها احمد حکمتی بود چرا که وی کارمند وزارت ورزش و هم دارای دکترای تربیت بدنی و همچنین بیش از هفت سال سابقه معاونت داشت و همین موارد دست به دست خود داد که علوی از رقیب اصلی خود زهر چشم بگیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

وی که از نزدیکان احمد حکمتی اصل است انجام این فعل و انفعالات را استعفای حکمتی اصل از این پست بدلیل بی ملاحظه گری های طولانی مدت علوی عنوان کرد و مطالب دیگری را عنوان کرد که در زیر می خوانید .

با توجه به مشکلات عدیده ای که در یک سال گذشته در اداره ورزش و جوانان وجود داشته و همچنین مواردی در تقسیم پولها به هیاتهای ورزشی از جمله در سال ۹۶,۹۷,۹۸ نزدیک به ۴ میلیارد تومان پول بین هیاتها تقسیم شده که متاسفانه معاونت ورزشی به غیر از چند سند از پرداختی های انها اطلاعی نداشته است

مضاف به این در برگزاری مجامع هیاتهای ورزشی با توجه به اینکه از اختیارات مستقیم معاونت ورزشی می باشد مدیرکل به صورت سرخود در اختیارات معاونت دخالت می کرد و نسبت به عزل و نصب ها در هیاتها دخالت میکرد .

همچنین در تقسیم پولها هیاتهایی که یک مسابقه کشوری ندارند ۳برابر هیاتهایی که بیش از بیست مقام قهرمان کشوری دارند پول دریافت نموده که این موارد و موارد دیگر که بعدا اعلام میگردد اختلافات شدیدی بین مدیرکل و معاون بوجود اورده است .

اما دلیل اصلی که بتوانیم بیان بکنیم این بود که در ماه های اخیر زمزمه رفتن اقای علوی شدت گرفته بود .یکی از معتبرترین و محتمل ترین گزینه ها اقای احمد حکمتی بود چرا که وی کارمند وزارت ورزش و هم دارای دکترای تربیت بدنی و همچنین بیش از هفت سال سابقه معاونت داشت و همین موارد دست به دست خود داد که علوی از رقیب اصلی خود زهر چشم بگیرد .

وی گفت : اوج اختلافات حکمتی وعلوی روز گذشته در جریان افتتاح سالن ورزشی دروهان جلوی چشمان غلام محمد زارعی صورت گرفت که همانجا حکمتیان به علوی گفت دیگر قادر به همکاری با شما نیستم و علوی نیز  به صورت ضمنی با درخواست وی موافت نمود و امروز شادمان گودرزی را بجای وی منصوب نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت