پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1397 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 52992

تجمع اعتراضی کارکنان شهرداری چرام / ۷سال منتظریم (تصاویر)

حقوق اسفند ماه و عیدی ما پرداخت نشده است ، بیمه کارگران ۴ ماه که پرداخت نشده است ،بیمه کارکنان رسمی هم واریز نشده است که حالا دفتر چه ها فاقد اعتبار است و هر کسی بیمار شود دفترچه وی مهر نمی خورد.

پایگاه خبری صدای جنوب
کارگران شهرداری چرام با تجمع اعتراضی در محوطه شهرداری چرام خواستار پرداخت حقوق خود و پیگیری مشکلاتشان شدند.
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ، یکی از معترضان در گفتگوباخبرنگارصدای جنوب عموان کرد : هدف از این تجمع اعتراضی عدم پرداخت مطالبات خود از طرف شهرداری است.
وی گفت : حقوق اسفند ماه و عیدی ما پرداخت نشده است ، بیمه کارگران ۴ ماه که پرداخت نشده است ،بیمه کارکنان رسمی هم واریز نشده است که حالا دفتر چه ها فاقد اعتبار است و هر کسی بیمار شود دفترچه وی مهر نمی خورد.
این معترض افزود : اضافه کار سال ۹۱ تاکنون پرداخت نشده است ، حق لباس کارگری ۳ سال است پرداخت نشده است ، کارانه کارکنان رسمی هم ۳ سال است که پرداخت نشده است و اینگونه که برخی اعضای شورای شهر می گویند چندان امیدی به پرداخت این مطالبات نیست.
وی گفت : یکی از اعضای شورای شهر چرام در میان معترضین حاضر شده و می گوید که شرایط مملکت چندان مساعد نیست اما ما پیگیر موضوع هستیم.
وی می گوید حراست فرمانداری هم در محل حاضر شده است و قول داده است که مشکلات را به استانداری منعکس کند.
این معترضان خواستار ورود استاندار به موضوع شده اند و نگذارند کام کارگران شهرداری در ایام عید تلخ بماند.

لازم به ذکراست که شهردارچرام درنشست خبری ۲۰ابان ۹۲بارسانه   به عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در سنوات گذشته اشاره داشتند که بیشتر کارکنان حتی تا یکسال هم دستمزد ماهانه خودرا دریافت نکرده بودند وبا تلاش در این یکساله تقریبا همه ی حقوقها ی عقب افتاده که مبلغ ۱/۱۰۰/۰۰۰۰۰۰ تومان میشده تامین وپرداخت گردیده است

، وی سپس به بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت :

-دفتر چه بیمه کارکنان را از رده خارج شده قلمداد نموده بودند که با پیگیری وتقسیط بدهکاری این نقیصه نیز برطرف واکنون این دفترچه از معتبر ترین دفترچه های تامین اجتماعی شده است و کارکنان در صورت بیماری کمترین دغدغه را خواهند داشت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت