پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1395 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 5328

دکترروحانی:

برجام کاربزرگی انجام داده است/نقد ازادانه ازافتخارات دولت تدبیروامید است

روحانی بااشاره به موضوع فیش های نجومی هم گفت:نقد حق مردم است و اشکالات رابایداصلاح کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس جمهوردردیدارعلما،نخبگان،ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد همگان را به اعتدال دعوت کرد.
وی بااشاره به میلاد امام رضا(ع)وتوصیه آن امام به اعتدال هم گفت:در زمان ایشان کرسی آزاداندیشی درمرو بنانهاده شد ومردم ایران تربیت شده آن راه هستند.
روحانی بااشاره به سخنان آیت الله ملک حسینی درباره اختلافات وتوهین وتهمت در جامعه گفت :اختلاف سلیقه امری عادی است و جرات اتهام را امری ناپسند ولی نقد آزادانه را از افتخارات دولت تدبیروامید میدانیم.
رییس جمهور افزود:نبایدکاری راکه مدیران ارشدکشور با زحمت وسختی انجام می دهند زیرسوال ببرند.
روحانی بااشاره به موضوع فیش های نجومی هم گفت:نقد حق مردم است و اشکالات رابایداصلاح کردو در شان مسلمان نیست که توهین ونقدغیرمنصفانه کند.
رییس جمهور سفر استانی را فرصتی برای شنیدن سخنان رودررو از اقشارمختلف دانستند و تصریح کردند ایثارایثارگران باعث ایستادگی و سرافرازی کشور شدند.
وی کهگیلویه و بویراحمد را استانی نام برد که دین خودراادانموده وافزودمامدیون شهداوعشایر این استان هستیم.
دکترروحانی بامقایسه وضعیت سال جاری نسبت به گذشته گفت:علی رغم موفقیت های زیاد بازهم مشکلاتی هست که با اقتصادمقاومتی قابل حل خواهدبود.
وی بابیان اینکه اقتصادمقاومتی اعتماد متقابل دولت و ملت است رشداقتصادی بدون نفت رادرسال جاری۲/۹ذکرکردو ازرشدبدون نفت خبرداد.
روحانی گفت برجام کاربزرگی انجام داده است ومردم ماخالق اینکاربزرگ بوده اند و اینکه یک ایرانی می تواند نفت بفروشدوبه هرکسی دلش میخواهد بفروشد ونگذاشتیم تحریم ادامه پیدا کند و تلاش های همه جانبه دولت ومردم ورهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه بهتری را برای پیشرفت کشور بوجود آورده است خداراشاکریم.
روحانی تصریح کرد برای اولین بار در تاریخ کشور صادرات برواردات پیشی گرفت ودر۴ماهه سال جاری نیز۳.۵درصد صادرات افزایش داشته است.
وی تاکید کرد این افتخارات متعلق به همه ملت ایران می باشد و در افتخارات ملی همه باید ازاین فرصت های مهم استفاده کنیم.
دکترروحانی بااشاره به ایجاد۶۰۰هزارشغل خالص تاکیدکرد تلاش دولت افزایش اشتغال درحدودیک میلیون نفر درهرسال است واینکارشدنی است به شرط اینکه ازتمامی فرصت ها استفاده وبهره برداری نماییم.
روحانی کهگیلویه و بویراحمد را استان پایتخت طبیعت ،استان نفت و گاز واستان پر آب معرفی نمود وازمهمان نوازی شایسته مردم در استقبال از دولت تدبیروامید تجلیل کرد ووعده داد از ظرفیت جوانان،دانسگاهیان و هنرمندان استفاده بیشتری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت