پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1398 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 53325

فرماندار کهگیلویه:

مشکل آبگرفتگی روستای سمغان برطرف شد

فرماندار کهگیلویه گفت: با احداث سیل بند موقت مشکل آبگرفتگی روستای سمغان بر طرف شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جعفر نیکبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار صدای جنوب اظهار داشت: افزایش حجم بارندگی های شهر دهدشت و اطراف موجب آب گرفتگی محدوده شمال و شمال غربی روستای پرجمعیت سمغان شد که این مشکل هم اکنون برطرف شده است.

وی اظهار داشت : با احداث سیل بند موقت در حال حاضر خطری مردم سمغان را تهدید نمی کند ولی مردم از تجمع غیرضروری در مجیط باز محدوده جنوب و جنوب شرقی این روستا خودداری کنند.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد:با توجه به اینکه ساماندهی محل خروج آب از زیر پل در محور اصلی دهدشت -چرام انجام نشده در صورت بارش شدید باران  احتمال ابگرفتگی یکی ازکوچه ها در این روستا وجود دارد.
نیکبخت  افزود: دستگاه های متولی با تمام تجهیزات برای امداد رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی آماده در حوادث احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر آماده هستند.
بارندگی بهاری که از دوشنبه در کهگیلویه  آغاز شده همچنان به صورت پراکنده  ادامه دارد اما با هشدارها و همچنین امادگی قبلی مدیریت بحران شهرستان گزارش خسارت تا کنون فقط در بخش زیر ساخت ها و مزارع بوده است.
بنا بر مشاهدات خبرنگار صدای جنوب امدادگران هلال احمر و نیروهای شهرداری نیز در سطح شهر دهدشت به یاری مردمی شتافتند که آب به منازل انها نفوذ کرده بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت