پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1398 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 53561

امام جمعه چرام:

برنامه مسئولان برای بهبود وضعیت معیشت و کنترل بازار در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

امام جمعه چرام عنوان داشت: یکى از برنامه‏ هاى دشمن براى شکست جمهورى اسلامى و از بین بردن استقلال ملت ایران، طرح تابستان داغ بود که دولتمردان آمریکایى به جد آن ‏را دنبال مى‏ کردند و رسانه‏ هاى مزدور و دنباله‏ روهاى داخلى آن‏ها و نفوذى‏ هاى دشمن به‏ دنبال داغ کردن تابستان براى براندازى نظام اسلامى بودند،دشمن در این موضوع ناکام ماند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام اظهار کرد: برخى از مهم‏ترین تحولات سال ۹۷ در عرصه داخلى، منطقه‏‌اى و جهانى که به‏ نوعى گویاى پیروزى‏‌ها و مقاومت ملت ایران است، افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بزرگترین پالایشگاه میعانات گازى جهان‏ به همت قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران بود.

امام جمعه چرام عنوان داشت: یکى از برنامه‏ هاى دشمن براى شکست جمهورى اسلامى و از بین بردن استقلال ملت ایران، طرح تابستان داغ بود که دولتمردان آمریکایى به جد آن ‏را دنبال مى‏ کردند و رسانه‏ هاى مزدور و دنباله‏ روهاى داخلى آن‏ها و نفوذى‏ هاى دشمن به‏ دنبال داغ کردن تابستان براى براندازى نظام اسلامى بودند،دشمن در این موضوع ناکام ماند.

وی،افزود: اربعین ۱۳۹۷ هم مانند سال‏هاى گذشته عرصه حضور مردم بزرگ ایران در این حرکت جهانى بود، در حالى که مردم ایران با وجود مسائل و مشکلات اقتصادى براى حضور در این سفر به سختى افتادند اما حضور مردم حسینی کم نظیر بود.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: جشن چهل سالگى انقلاب در حالى برگزار شد که دشمنان دل‏شان نمى‏ خواست انقلاب اسلامى چهل سالگیش را ببیند، جشن چهل سالگى انقلاب نسبت به سال های گذشته باشکوه‏تر بود و استقبال در سراسر کشور بیشتر بود.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: اقتدار موشکى ایران در حالى که غرب توقف فعالیت‏ هاى موشکى ایران را مطرح می‌کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در اوایل مهر ماه در پاسخ به حادثه تروریستى اهواز در آخر شهریور ۱۳۹۷، مقر تروریست‏ها و سران گروهک‏‌هاى تکفیرى را در بوکمال در شرق فرات هدف حمله موشک‏ هاى بالستیک قرار داد و سپس حملات دیگرى نیز به این مناطق با استفاده از پهپادهاى نظامى سپاه انجام داده بود.

وی گفت: دستور خروج نیروهاى آمریکا از سوریه یکی دیگر از موفقیت‌های جمهوری اسلامی بود، با گذشت مدت اندکى از اصابت موشک‏ هاى دوربرد جمهورى اسلامى ایران به مقر داعش در سوریه که در نزدیکى مقر نیروهاى آمریکایى قرار داشت، رئیس جمهور آمریکا را وادار ساخت تا به رغم مخالفت کنگره و تعداد زیادى از مشاوران، یک طرفه دستور خروج نیروهاى آمریکایى از سوریه را صادر کند و ترامپ گفت در این شرایط تنها راه ما برگشت به خانه است و نباید اجازه بدهیم آبروى‏مان بیش از این برود.

امام جمعه چرام یادآور شد: اینها بخش کوچکی از موفقیت های ایران اسلامی بود تا دشمنان بدانند سال ۹۷ سال موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه منطقه بین الملل بود و اگر بخواهیم موفقیت ها را بشماریم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود.

امام جمعه چرام در خطبه دوم با اشاره به وضعیت تورم و فشارهای اقتصادی بر مردم گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم از وظایف حکومت اسلامی است در ابتدای دهه پنجم انقلاب اسلامی موج گرانی های کم سابقه طبیعی بنظر نمی‌رسد، مردم حقیقتا در فشارند، تورم و گرانی باعث ناهنجاری های اجتماعی می‌گردد،
ناهنجاری‌هایی مانند سرقت، خشونت‌های اجتماعی، نزاع، طلاق و آلودگی به مواد مخدر از مسائلی است که می‌تواند ریشه در مشکلات اقتصادی داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم زیر این فشار اقتصادی له شده‌اند و باید مسئولان فکری به حال فشار اقتصادی و گرانی بر مردم کنند، هزاران شهید  تقدیم این انقلاب کردیم آن وقت امروزه در مدیریت اقتصادی ضعف داریم، مدیران و مسئولان چه کاری انجام داده اند، باید به داد مردم برسند، متاسفانه اقدام اثرگزاری نمی‌بینیم،مسؤولان و تیم اقتصادی دولت در باب وضعیت معیشت سکوت کرده اند.

حجت‌الاسلام افشار ابراز کرد: آقایان مسول چرا برای کنترل قیمت‌ها اقدامی نمی‌کنید، گرانی کمر مردم را شکسته است، آقایان مسول  برنامه شما برای کنترل تورم ، بهبود وضعیت معیشت و کنترل بازار در استان کهگیلویه و بویراحمد چیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت