پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1398 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 53562

مهم ترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است

امام جمعه دهدشت:مهم ترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز این شهر با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: سال جدید سال رونق تولید است و همه وظیفه دارند برای تحقق این شعار بیش از پیش تلاش کنند.
به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید نصیر حسینی مهم ترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را حمایت از تولید داخلی دانست و افزود: با خرید و حمایت از کالای ایرانی به رونق اقتصادی،توسعه و اشتغال کمک فراوانی میشود و با این کار به کشورهای خارجی نیز وابستگی نخواهیم داشت.
وی اضافه کرد: ظرفیت های زیادی در زمینه های مختلف از جمله وجود دانشمندان جوان ایرانی داریم که با استفاده از این ظرفیت ها میتوان در جنگ اقتصادی با دشمنان پیروز شد.
حسینی به توان تسلیحاتی و موشکی ایران اشاره کرد و افزود:دشمنان این انقلاب از سال ها پیش تلاش داشتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را نابود کنند، اما توان نظامی،تسلیحاتی و موشکی ایران بود که دشمنان را ترساند و مجبور شد با کشور ما وارد جنگ اقتصادی شود که با حمایت و رونق تولید داخلی نیز میتوان در این جنگ هم پیروز شد.
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش به بارش رحمت الهی در روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب در جنگ روانی خود با ملت ایران گفته بودند که ایران دچار خشکسالی شدید شده و مردم را در این خصوص ترسانده بودند، اما خداوند متعال رحمت خود را بر این ملت بارید و بار دیگر نیز نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد تا بفهماند این جنگ ، جنگ ارزشها و جنگ کفر با اسلام است و خداوند متعال حامی مردم ایران است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی همچنین به میلاد پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: ۲۷ رجب مصادف است با میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) ، روزی که باتولد این پیامبر عظیم الشان همه ارزش های معنوی و الهی زنده شد و اگر پیامبر اسلام نبود همه ادیان ، کتاب های آسمانی و انبیاء به فراموشی سپرده میشدند.
وی گفت: این روزها افرادی کوروش پرستی و زرتشت پرستی را تبلیغ میکنند که اگر هدفشان مقابله با پیامبر و دین اسلام است مرتد محسوب شده و از دین اسلام خارج شده اند و اگر از دنیا بروند نباید در قبرستان مسلمانان به خاک سپرده شوند و نماز میت بر آنان خوانده نمی شود چرا که لعنت شده خدا هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت