پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1398 ساعت 08:01:: شناسه خبر: 53684

نماینده کهگیلویه در جمع مردم بهمئی:

۳ سال واقعاً من را بی کس کش کردند/بزرگواری می داند که بنده تشنه القاب و عناوین نیستم/فرماندار حوزه انتخابیه ام کارم را کمرنگ می کند

نماینده کهگیلویه در ابتدای صحبت‌های در میان برخی ازهواداران بهمئی گفت: کشور ما از حیث امنیتی و دفاعی از تمام ادوار گذشته بهتر است و هیچ مشکل و نگرانی نداریم.

پاگاه خبری صدای جنوب:

عدل هاشمی پور در جمع برخی از مردم بهمئی گفت: دولت در بخش اقتصادی متأسفانه درست مدیریت نکرده است که این به مجلس هم برمی‌گردد چرا که وزرایی که انتخاب می شوند باید کارآمد و انقلابی باشند که متاسفانه بعضی از این وزرا اینگونه نیستند.

هاشمی پور ادامه داد: یکی از وزیران کارآمد وزیر نفت است که توانستیم ۴۰ میلیارد تومان از وی خارج از اعتبارات استانی و ملی پول بگیریم.

نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس گفت: سه سال است در مسیری حرکت می‌کنیم که دغدغه مقام معظم رهبری است و آن بحث اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: مطمئناً شماها در این مورد می توانید سرتان را بالا بگیرید که اگر خودت را هزینه‌ی بنده ی حقیر کردید و به من اعتماد کردید توانستم به قول ها و وعده های خود عمل کنم.

هاشمی پور بیان داشت: ۹ میلیارد تومان در ۶ ماه گذشته پول وارد بیمارستان شده است که اینها همینطور الکی نیامده است، ۷ میلیارد تومان پول برای ۲۳ جاده روستایی از زنگنه پول گرفتیم، نزدیک به ۵ تا ۶ میلیارد برای ۹ خیابان لیکک از وزیر نفت گرفتیم و یکی هم حاضر نشد اسم بنده را به عنوان یک چهره اصولگرا در جامعه مطرح کند و غیر از خدا هیچ پناهگاهی تا الان نداشتم و در مقابل همه ایستاده ام، ۳ میلیارد تومان برای محوطه سازی بیمارستان لیکک، ۹ و نیم میلیارد تومان فقط برای چمن مصنوعی و ورزش لیکک، ۶ میلیارد برای جاده جایزان به لیکک،۴ و نیم میلیارد برای جاده گنبد بردی و ابوالفارس به رامهرمز که این ها را از وزارت نفت گرفتیم.

وی ادامه داد: یک و نیم میلیارد پول برای اولین بار به شهرداری لیکک فقط بابت عوارض واریز شده ولی یک نفر از شهرداری و شورای شهر لیکک حاضر نشد اسمی از بنده ببرد.

هاشمی پور گفت: هر مسئولی در این تعطیلات همراه خانواده خود به تفریح رفته است، خدا از من نگذرد اگر در طول این سه سال یک ساعت با خانواده ام برای تفریح جایی رفته باشم و همیشه در بین مردم هستم.

وی افزود: تفکری در استان ما وجود دارد که کسی توجهی به کار عام‌المنفعه ندارد و کار اساسی و زیربنایی نیست.

وی گفت: ۳ سال واقعاً من را بی کس کش کردند و تنها ماندم و هیچ زمان از مواضعم برنگشتم.

عدل هاشمی پور در بحث کنتورهای گاز بخش دیشموک گفت: بعد از رایزنی ها و زحمات زیادی که انجام دادیم و توانستیم ۱۰ هزار کنتور گاز برای حوزه دیشموک به مبلغ ۴ میلیارد تومان بگیریم، فرماندار حوزه ی انتخابیه ی من در موگرمون برای اینکه کار بنده را کمرنگ کنند گفت ما کنتور صدقه سری آقای زنگنه را نمی‌خواهیم در صورتی که اعتبار شهرستان لنده در سال ۳ میلیارد تومان بوده است.

هاشمی پور در مورد برخورد و ارتباط خود با سید علی محمد بزرگواری گفت: من و آقای بزرگواری با هم برادر هستیم و همیشه از تفکر، خدمات، بزرگی، منش، برخورد و روحیه اقتدارگرایی وی استفاده کردم و در همین مدت به وی گفتم هر تصمیمی که بخواهی بگیری من آماده ام، خودش هم می داند که بنده تشنه القاب و عناوین نیستم.

وی ادامه داد: ان شاءالله که این نامگذاری سال به گفته مقام معظم رهبری، مسئولین دست به دست هم دهیم تا از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کنیم.

وی در بحث پروژه های شهرستان بهمئی گفت: در شهرستان به دنبال پروژه های جدید نیستم و پروژه های تعریف شده را پیگیری و ادامه خواهیم داد.

وی گفت: دلیل کم بودن ارتباطات با شما عزیزان این بوده که وقت خود را صرف کارهای زیربنایی و عامل المنفعه کرده و زمانبر بود و از این به بعد سعی می‌کنم با تمام وجودم در اختیار شما باشم و از مشورت‌ها و تفکرات شما استفاده کنم.

هاشمی پور در پایان در بحث نداشتن مشاور برای انجام کارهای خود گفت: اگر منتظر مشاور بودم مطمئن باشید هیچ کدام از این کارها انجام نمی گرفت چرا که آدم‌های ما این قدر به هم حساس اند و نمی شود با آنها کار کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت