پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1398 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 53704

بخشدارسرفاریاب:

تقاضای کمک بیشتر از مسئولین /طرح های اشتغال زایی در اولویت هستند

با توجه به ایام تعطیلات نوروز و مراجعه مسافران به منطقه گردشگری سرفاریاب  عملیات بازگشایی این جاده نیاز به دستگاههای بیشتری دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدارسرفاریاب درگفتگوباپایگاه خبری صدای جنوب باتقدیر از همکاری مردم در زمان سیل وآبگرفتگی بخش سرفاریاب گفت:لازم هست از مردم خوب سرفاریاب که درزمان آب گرفتگی وسیل که بخش اعظمی از جاده های روستایی وآب وبرق قطع ،ولی مردم با صبروحوصله همکاری کردند تشکرکنم.

اسلام مرادپورعنوان کرد: آب شرب آشامیدنی تعدادی از روستاهای بخش  سرفاریاب  توسط تانکر تامین می شد وبا تلاش آب وفاضلاب روستایی وشهری در کمترین زمان آب وصل شد.

وی یادآورشد:با توجه به بارندگی‎های اخیر و جاری شدن سیل در جاده و  کوهستانی بودن  ریزش در جاده زیادهست وبا تلاش شبانه روزی توانستیم جاده اصلی را بازگشایی نماییم وبه علت ریزش جاده وسقوط وجلوگیری از هرگونه خطر اعلام کردیم که جاده مسدود باشد.

وی اضافه کرد: هم اکنون عوامل راهداری شهرستان کهگیلویه وچرام در حال بازگشایی به صورت ایمن هستنداماامکانات وتجهیزات باتوجه به عمق تخریب جوابگونیست .

مرادپور ادامه داد: با توجه به ایام تعطیلات نوروز و مراجعه مسافران به منطقه گردشگری سرفاریاب  عملیات بازگشایی این جاده نیاز به دستگاههای بیشتری دارد.

نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین به جاده ارتباطی سرفاریاب به یاسوج اشاره و تصریح کرد: عرض کم جاده ، وجود پیچها و پرتگاه های خطرناک ، نداشتن پارکینگ و … از مشکلات این جاده پرتردد هست که انتظار داریم توسط مسئولین حل شود.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل در ایام نوروز بویژه در روز سیزده فروردین  عرض کم پلهای تنگ پیرزال هست که باعث رقم خوردن ترافیک خواهد شد که مسئولین راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای از هم اکنون چاره اندیشی  کنند.

اسلام مرادپوریادآورشد:طبق وعده قبلی وجلسه  با دادستان وفرمانده پلیس راه  جاده درروزسیزده فروردین یک طرفه می باشد.

ایشان به بازدیدهای خود در زمان سیل دربخش  اشاره وعنوان کرد:از زمان وقوع سیل تا کنون به قسمت های مختلف خسارت دیده در بخش مراجعه وازنزدیک مشکلات را بررسی نمودم که خسارت جمع آوری وبه شهرستان ارسال خواهدشد.

مرادپوربه طرح ماهی در سادات اشاره واظهار کرد:طرح ماهی در سادات که از طرح های اشتغال زایی وخسارت زیادی متحمل شده تمام تلاش خودراجهت کمک وتولید دوباره ماهی دراین طرح انجام خواهم داد.

بخشدار سرفاریاب گفت:سیل خسارت زیادی به امام زاده حمزه  وارده کزده که دربازدیدی که با امام جمعه وهلال احمرداشتیم خسارت وارده  بررسی وارسال خواهدشدوانتظارداریم مردم در پاکسازی با خادم همکاری کنند.

درپایان از فرماندار چرام ،نماینده کهگیلویه ،امام جمعه ،شهرداری وشورای شهروراهداری کهگیلویه وچرام شرکت گاز که همکاری  کردند تشکروخواهان کمک بیشتر از مسئولین هستم .

گچ

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت