پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1398 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 53789

در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهرهای یاسوج و مادوان مطرح شد:

سید علی لدنی‌نژاد:برقراری آب تمامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با وجود سیلاب و بارش شدید

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از برقراری آب تمامی شهرهای استان با وجود سیلاب و بارش های شدید خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از برقراری آب تمامی شهرهای استان با وجود سیلاب و بارش های شدید خبر داد.

ظهر امروز سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل و   معاونین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از تاسیسات آبرسانی شهرهای  یاسوج و مادوان بازدید کردند.

 لدنی‌نژاد در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه از دو روز گذشته جلسات مدیریت بحران در آبفای  استان برگزار شده است، اظهار کرد: تمامی گروه های اتفاقات، مدیران و معاونین برای مواجه با  هرگونه اتفاق و آسیب به تاسیسات آبرسانی در آمادگی کامل به سر می برند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از بسیج تمامی امکانات  و تجهیزات آب و فاضلاب برای مواجه به شرایط بحرانی خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه ای که در این زمینه صورت گرفته به رغم بروز سیلاب و باران شدید از روز گذشته تا کنون هیچ گونه قطعی آب در  سطح شهرهای استان نداشته‌ایم.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه تمامی معاونین و مدیران آب و فاضلاب تا پایان بارندگی ها و رفع اتفاقات احتمالی موظف به حضور شبانه روزی در ادارات محل خدمت خود هستند، تصریح کرد: طی این مدت کدورت سنجی و نظارت مداوم بر بهداشت آب مخازن و چاه ها به صورت مداوم در حال انجام است.

وی با تقدیر از اهتمام جدی کلیه پرسنل آبفا طی بارندگی‌های اخیر عنوان کرد:  تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان آب این است که با پایش شبانه روزی شرایط در سطح استان بتوانیم به سلامت از این آزمون بزرگ عبور نماییم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت