پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1398 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 53799

بازدید نماینده کهگیلویه از مناطق خسارت دیده بخش چاروسا/هاشمی پور:مدیریت بحران استان خسارات وارده را جبران کند

عدل هاشمی پور در این بازدید با بیان اینکه شهر قلعه رئیسی از لحاظ بارشی با ۳۶۰ میلی متر بیشترین بارش استان را داشت تصریح کرد: این شهر در برابر این سیل با وجود اینکه بیشترین بارش داشت اما کمترین خسارت داشت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، به همراه بخشدار شورای اسلامی و شهردار قلعه رئیسی از مناطق خسارت دیده و زیرساخت‌های شهر قلعه رئیسی و روستای دره خواجه چاروسا بازدید کردند.

به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور در این بازدید با بیان اینکه شهر قلعه رئیسی از لحاظ بارشی با ۳۶۰ میلی متر بیشترین بارش استان را داشت تصریح کرد: این شهر در برابر این سیل با وجود اینکه بیشترین بارش داشت اما کمترین خسارت داشت است.

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سیل اخیر به پارک اصلی، بلوار ورودی، دیوارهای حائل، زمین های کشاورزی، منازل مردم شهر قلعه رئیسی همچنین خسارت‌هایی را به راه های روستایی وارد کرده است که امیدواریم مدیریت بحران و مسؤولان استانی به این موارد توجه کنند و مشکلات آنها را بررسی کنند.

وی افزود: در ایامی که شورای اسلامی و شهرداری این شهر از پرکارترین و فعال ترین شهرداری‌های حوزه انتخابیه است اما این خسارت مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورد که نیازمند حمایت و کمک هستند.

هاشمی از راهداری و حمل نقل جاده‌ای تشکر و خواستار تسریع در رفع مشکلات راه های روستایی شد و گفت: باید تلاش کنیم تا مشکلات زیرساختی که برای روستاها به وجود آمده است هر چه سریع تر برطرف شوند.

نماینده کهگیلویه به ورزشگاه قلعه رئیسی هم اشاره کرد و گفت: هزار متر از چمن این ورزشگاه خریداری شده و باید بعد از ایام تعطیلات نوروز پیگیری زیر ساخت آن باشیم که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل شدن این ورزشگاه باشیم.

وی به وضعیت گازرسانی هم اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم در زمینه گازرسانی همکاری خوبی داشته باشند تا گاز هر چه سریع تر به روستاهایی که هنوز گاز نرسیده برود و مشکلاتشان برطرف شود.

هاشمی با تقدیر از اصحاب رسانه استان و شهرستان جهت اطلاع رسانی به موقع در سیل اخیر عنوان کرد: از صداوسیمای مرکز استان و بخش ها و شهرستان ها که به موقع اطلاع رسانی کردند تشکر می کنم.فارس

علی محمودی بخشدار چاروسا در این بازدید با بیان اینکه با همکاری همدیگر جهت برطرف شدن مشکلات به وجود آمده دست به دست هم گذاشتیم و تاکنون توانستیم مشکلات زیادی از روستاها را برطرف کنیم تاکید کرد: راه‌های روستاهای، آب، برق و به زیربنای این بخش خسارت های زیادی وارد شده که توانستیم با کمک مدیران ادارات در شهرستان و بخش بسیاری از این مشکلات را برطرف کردیم که تقریبا چند روستا که همچنان در تلاشیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

محمودی با تقدیر از همکاری ادارات بخش به خصوص بسیج و سپاه، شورای شهر و شهرداری در سیل اخیر یادآور شد: امیدواریم تلاش شود تا مشکلاتی که به زیرساخت های شهر و بخش به وجود آمده جبران شود و مشکلات مردم به حداقل برسد.

سیدحسن آرمند رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این بازدید با بیان اینکه خسارت‌های زیادی به زیربناهای سطح شهر وارد شده است تاکید کرد: خسارت به پارک ساحلی، بلوار ورودی شهر قلعه رئیسی، تخریب چند دیوار حائل و همچنین خسارت های زیادی به زمین های کشاورزی وارد شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش در قلعه رئیسی بود عنوان کرد: بیشترین بارش باران در سیل اخیر در استان در این منطقه بود اما متاسفانه هیچ کدام از مسئولین استانی حضور پیدا نکردند و جالب این است که بیشترین بارش باران در این منطقه بود اما خدمات رسانی و تجهیز امکانات در دیگر مناطق استان بود که امیدواریم اعتبارات استانی به این نحو نباشد و کمک شود تا شهری که خسارات زیادی را متحمل شده است جبران خسارت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی با تقدیر از فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه بیان کرد: با کمک و همتی که این مسئولین داشتند خسارت ها را به حداقل رساندند و با حضورشان دلگرمی خوبی به مردم دادند که امیدواریم تلاش شود آرامش به منازل مردم برود.

فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این بازدید خواستار همکاری مدیریت بحران استان جهت جبران خسارات وارد به این شهر شد و ادامه داد: امسال به زیرساخت های این شهر خسارت های زیادی وارد شد که امیدواریم به وضعیت این منطقه رسیدگی شود و مشکلات آنها را برطرف کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت