پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1398 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 53929

با تلاش شبانه روزی پرسنل راهداری کهگیلویه وبویراحمد:

جاده یاسوج-شیراز بزودی بازگشایی می شود

نصیری راد گفت : با دستور استاندار و همکاری دستگاههای متولی تلاش برای بازکردن مجدد جاده یاسوج شیراز در اولویت قرار گرفت ، که تلاش  پرسنل راهداری استان جهت رفع این  معضل شدت پیدا کرد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی مجدد جاده یاسوج – شیراز طی یکی دو روز آبنده خبر داد .

به گزارش صدای جنوب،محمدحسین نصیری راد  گفت : بدنبال بارش سنگین باران متاسفانه بخش های زیادی از جاده های استان دچار خسارت شدند که مهمترین آنها جاده یاسوج – شیراز بود .

نصیری راد در ادامه عنوان کرد: در این جاده بخشی از محور تخریب و آسفالت نیز نشست کرده که امکان تردد خودروها را غیر ممکن می ساخت ، که به همین دلیل ارتباط این جاده مسدود شد .

وی گفت : با دستور استاندار و همکاری دستگاههای متولی تلاش برای بازکردن مجدد این جاده در اولویت قرار گرفت ، که تلاش  پرسنل راهداری استان جهت رفع این  معضل شدت پیدا کرد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان در ادامه با اعلام اینکه خسارت وارده به این جاده بالغ بر ۱ میلیارد تومان است گفت :حجم ریزش ۵۰۰هزار متر مکعب بوده است که با تلاش همکاران در یکی دو روز آینده به بهره برداری خواهد رسید .

محمدحسین نصیری راد تصریح کرد: در حالیکه بخشی از جاده یاسوج – شیراز بعد از باران ۵ فروردین در روز ۶ فروردین عملا مسدود اعلام شد با کمک ماشین الات سنگین و با همکاری اداره راه و شهرسازی و پی گیری های مستمر استاندار محترم در کمتر از ده روز این جاده زیر بار ترافیک خواهد رفت که جا دارد در همین  جا از همکاری های صمیمانی مهندس فیلی معاون محترم عمرانی استاندار قدردانی نمایم.فصلی نو

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت