پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1398 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 53964

تداوم امداد رسانی هوایی به روستاهای سیل زده کهگیلویه

در ادامه امداد رسانی به روستاهایی که راه ارتباطی انها به علت سیل اخیر مسدود است امروز کار توزیع بسته های غذایی میان روستائیان با ۳ سورتی پرواز ادامه یافت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه با بیان این مطلب افزود: بعد از بارش های اخیر که سبب انسداد راه روستاهاو خسارت به زیرساخت ها در بسیاری از مناطق شهرستان شده با هلیکوپتر امدادرسانی‌ به مناطق گرفتار ادامه دارد.

جعفرنیکبخت افزود: این امدادرسانی با کمک جمعیت هلال احمرکهگیلویه انجام می‌شود.

فرماندارکهگیلویه تصریح کرد: این کمک‌ها شامل بسته های مواد غذایی است که برای مصرف  بیش از ۱۲۰خانواده به روستاهای  رودسمه،پای پر و سرتنگ لیراب  ارسال می‌شود.

وی ادامه داد:به هر خانوار بسته غذایی شامل برنج ، روغن نباتی، کنسرو ماهی ، کنسرو لوبیا ، بسته‌های حبوبات و قند و سایر مواد خوراکی تحویل داده می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز اظهار داشت: توزیع بسته های غذایی بین مناطق سیل زده تا رفع کامل مشکلات آنها ادامه دارد.
سیدامان الله جهان بین تصریح کرد: اولویت با مناطق به ویژه روستاهایی است که امکان دسترسی زمینی به آن مناطق همچنان به سختی امکان پذیر است.

رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز اظهارداشت:با تاکید استاندار استان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر و پیگیری مداوم فرماندار کهگیلویه در زمینه امدادرسانی به روستاییان،امروز نیز با هلیکوپتر هلال احمر ۳ سورتی پرواز به روستاهای رودسمه و پایپر و سرتنگ لیراب صورت گرفت.

سیدعادل رهبریان افزود:توزیع بسته های کمکی توسط امدادگران در میان روستاییان انجام شد.

وی بابیان اینکه شرایط اب وهوایی ،وزش شدید باد و کوهستانی بودن منطقه ،مانع از فرود هلیکوپتر در روستای سرتنگ لیراب شد ادامه داد:محموله امدادی در بخشداری دیشموک تخلیه و از طریق زمینی به این روستا ارسال گردید.

رهبریان با اشاره به شرایط روستاییان گرفتار گفت:تمام تلاش خود را برای کاهش آلام مردم به صورت شبانه روزی انجام میدهیم.

 

 

در همین زمینه:فرماندارکهگیلویه:امدادرسانی به مردم روستاهای «آجم» و «رودریش» با بالگرد آغاز شد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت