پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1398 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 54023

امام جمعه قلعه رئیسی:

عامل همه موفقیت‌های سپاه روحیه ولایتمداری است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: عامل همه موفقیت‌های سپاه روحیه ولایتمداری و انقلابی سپاهیان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از منازل و مراحل هولناک آخرت قیامت است و آسمان ها و زمین طاقت تحمل قیامت را ندارند چه رسد به انسان‌ها.

امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان به مناسبت مبعث پیامبر(ص) و جلسه با روسای دستگاه های اقدام کننده سیل اشاره و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در روز ۱۳ فروردین که یک روز تعطیل بود و از آنجا که سیل اخیر بزرگترین نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب بود از مسؤولان دعوت کرد و از آنها خواست تا با تمام وجود برای مشکلات مردم تلاش کنند.

وی به روز بهورز اشاره و با تبریک این روز به بهورزان به آغاز ماه مبارک شعبان اشاره و یادآور شد: ماه شعبان ماه با عظمت و شخصیت‌های بزرگ و با عظمتی از ستارگان آسمان ولایت و امامت در این ماه شعبان دیده به جهان گشوده اند و ماه منسوب به پیامبر پیامبر اکرم(ص) و مقدمه ورود به ماه رمضان است.

صلواتی به روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره و خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تاسی از شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین(ع) در راه حفظ آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی از تمامیت ارضی ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنند و سپاه با ایجاد روحیه امید بخشی به شعار ما می توانیم این شعار را ثابت کردند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: سپاه سپر بلای کشور و قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء از افتخارات این نظام و عامل اقتصاد مقاومتی و برای رفع وابستگی‌ها است و سپاه یک چتر امنی بر سراسر کشور گشوده و سپاه از مردم برای مردم و خدمت رسان به مردم است و در دل مردم جای دارد و باید دانست که سپاه مظلوم اما قدرتمند است.

وی گفت: به سپاه تهمت می زنند اما غیرتمندانه و شجاعانه صبور هستند و عامل همه این موفقیت های سپاه روحیه ولایتمداری و انقلابی سپاهیان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت