پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1398 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 54128

قیمت انواع شن وماسه در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

هجیرافشون اظهارداشت : این قیمت برای سال ۹۸ مصوب شده و به اطلاع تولیدکنندگان رسیده است که موظف به اجرای آن هستند و شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلف می توانند مراتب  را به اطلاع دستگاههای نظارتی از جمله تعزیرات  برسانند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تصویب قطعی نرخ شن و ماسه در استان خبر داد .

به گزارش صدای جنوب،هجیر افشون  گفت : به دلیل اینکه در اسفند ماه  برخی از کارخانجات تولیدشن وماسه بصورت خودسرانه قیمت محصولات خود را افزایش داده بودند با پیگیری های استانداری و دستگاههای متولی مثل صنعت ، معدن و همچنین دستگاههای نظارتی همانند تعزیرات و دادستانی ورود پیدا کردند تقریبا قیمت ها کنترل شدند .

افشون ادامه داد : در جلسه ای که در تاریخ ۲۶ اسفند تشکیل شد آنالیز قیمت ها انجام گرفت و  کمیته  آن  مشخص شد که روزگذشته جلسه تشکیل شد.

وی در ادامه افزود : با حضور جانشین  دادستان ، مدیرکل صنت و معدن ، مدیرکل دفتر فنی ، اعضای هیات مدیره صنف شن و ماسه در دفتر فنی استانداری این جلسه تشکیل شد و قیمت نهایی شن و ماسه مصوب گردید .

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : قیمت پیشنهادی صنف شن و ماسه ۳۳ هزار تومان بود اما  قیمت مصوب در جلسه برای ماسه شسته ۲۰ هزار تومان ، ماسه شکسته ۱۸ هزار تومان ، شن نخودی و بادامی ۱۴ هزار تومان ، بیس ۱۵ هزار تومان و ماسه بادی ۱۲ هزار تومان برای هر تن بوده است .

هجیر افشون تاکید کرد : این قیمت ها با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده ، حق باسکول لحاظ شده است و فروشنده حق دریافت این افزایش ها را ندارد و قیمتی است که باید بدست مصرف کننده  بدون هزینه حمل برسد .

افشون با اعلام اینکه کارخانه داران موظف به ارائه فاکتور در زمان بارگیری شده اند گفت : در فاکتور صادر شده میبایست تاریخ ، محل بارگیری حتما قید شود .

وی در ادامه به دیگر مصوبه جلسه روز گذشته اشاره کرد و گفت: حمل و نقل و پایانه ها موظف شدند که با حضور کمیته ای  میزان هزینه حمل شن و ماسه از کارخانه تا محل تحویل را  بررسی کنند که در آینده ای نزدیک قیمت حمل این محصولات به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید .

افشون در پایان گفت : این قیمت برای سال ۹۸ مصوب شده و به اطلاع تولیدکنندگان رسیده است که موظف به اجرای آن هستند و شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلف می توانند مراتب  را به اطلاع دستگاههای نظارتی از جمله تعزیرات  برسانند .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت