پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1398 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 54162

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

۸هزار تخلف آب و فاضلاب در سال ۹۷ جمع آوری شد/مقابل قانون‌شکنی کوتاه نمی‌آییم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی پنج سال اخیر بیش از ۲۷ هزار تخلف آب و فاضلاب شناسایی شد که ۸ هزار از این موارد مربوط به سال ۹۷ بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سیدعلی لدنی‌نژاد در اولین نشست سالانه با مدیران و کارکنان ستادی شرکت آبفای استان ضمن تقدیر از تلاش تمامی پرسنل آبفا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: پیشبرد اهداف شرکت به خصوص در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و کاهش  هدررفت آب تنها با عزم جهادی  نیروهای آبفا محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی پنج سال اخیر بیش از ۲۷ هزار تخلف آب و فاضلاب شناسایی شد که ۸ هزار از این موارد مربوط به سال ۹۷ بود.

لدنی‌نژاد؛ عدد انشعابات غیرمجاز را از مهم ترین چالش های پیش روی آب و فاضلاب  استان دانست و گفت: به رغم همه حاشیه‌سازی ها مدیریت و پرسنل آبفا اندکی از رویکرد خود در جمع‌آوری این پدیده شوم کوتان نیامدند و نخواهند آمد.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری جدی و بی شائبه دستگاه قضایی و مراجع انتظامی در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز تصریح کرد: در سال جدید نیز این مهم با جدیت هرچه تمام تر ادامه خواهد یافت.

لدنی‌نژاد در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه رفاهیات و پرداخت معوقات پرسنل آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز با برنامه‌ریزی های صورت گرفته علاوه بر پرداخت به موقع و بدون تاخیر حقوق نیروها، بخش زیادی از معوقات نیروها مربوط به سنوات گذشته نیز پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات مربوط به کمبود آب شرب در شهرهای سردسیری استان با باران‌های اخیر کاملا از بین نمی‌رود، عنوان کرد: فقدان زیرساخت‌هایی مانند  سد و کافی نبودن بندهای آبخیزداری در مناطق کوهستانی و مرتفع استان باعث شده است که هنوز در زمینه تغذیه سفره های زیر زمینی و  تامین آب  پایدار شهرها و روستاهای بویراحمد و مادوان دچار مشکلاتی باشیم و به همین دلیل باید از هم اکنون تدابیر لازم را  در آب و فاضلاب بیندیشیم و مشکلات آب شرب را در تابستان سال جاری به حداقل برسانیم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی از مدیران و کارکنان نمونه آب و فاضلاب استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت