پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1398 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 54224

حضور اعضای شورای اداری در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

حرکت خبیثانه آمریکا حقانیت سپاه و اقتدار این نهاد را نشان داد

اعضای شورای اداری کهگیلویه در سالروز ولادت امام حسین(ع) وروز پاسدار به دیدار فرمانده وپاسداران ناحیه مقاومت بسیج کهگیلوبه رفتند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه  امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج این روز را به فرمانده ناحیه و پاسداران تبریک گفتند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این نشست پاسداران را افتخار آفرینان عرصه مبارزه و مقابله با تهدیدهای نظام و انقلاب دانست و گفت: آمدیم تا از پاسداران سرافراز حمایت کنیم و بگوییم ما همه پاسدار هستیم و لباس پاسداری خواهیم پوشید.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم حافظ ارزش‌ها و مدافع ناموس و خاک وطن هستیم.

حسینی با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها سپر بلای ملت، کشور و نظام بوده است، افزود: هر جا لازم بود در همه عرصه‌ها حضور فعال داشت، در دفاع مقدس پیشگام بود و در بعد از جنگ در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش مهمی ایفا کرده است.

وی با اشاره به مخالفت استکبار با نظام اسلامی و سپاه و اعلام این نهاد انقلابی در لیست تروریست گفت: حرکت خبیثانه آمریکا دلیل دیگری بر حقانیت سپاه و شکوه و اقتدار این نهاد است.

حسینی ادامه داد: این اقدام آمریکا در افتخارات سپاه می‌افزاید چرا که یکی از شاخصه‌های حقانیت نظام ما مخالفت استکبار جهانی با ما است.

امام جمعه دهدشت گفت: وقتی سپاه مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرد نشان از قدرت و خطری است که سپاه می‌تواند داشته باشد قطعا این حرکت باعث شکست آمریکا و افزایش محبوبیت سپاه خواهد شد.

ابراهیم خنجری نیز اظهار داشت: سپاه پاسداران به خاطر جایگاه ویژه‌ای که در حراست و حفاظت از انقلاب و نظام دارد همواره مورد هجمه دشمنان قرار دارد.

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: شکل‌گیری سپاه با شروع انقلاب حرکت هوشمندانه‌ای بود و افتخارات این نهاد هر روز بیشتر نمایان است.

وی با بیان اینکه پاسداران از بطن ملت و از دل ارزش‌های اسلام بیرون آمدند و حرکت و منش امام حسین(ع) را دنبال می‌کنند ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین و روز پاسدار را به این قشر تبریک گفت.

خنجری تصریح کرد: با توجه به یاوه‌گویی و تهدیدهای امریکا مبنی بر قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی شورای اداری بر آن شد تا با حضور در ناحیه مقاومت بسیج جایگاه والای سپاه و پاسداران را گرامی بدارد.

وی افزود: آمریکا در حالی سپاه را تروریست می‌خواند که خود داعش را خلق کرد و تروریست را گسترش داد.

درادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از حمایت های مردم ومسیولان کهگیلویه نسبت به فرزندان خودقدردانی کردوگفت:سپاه مردمی است وهمین بامردم بودن وجایگاه پاسداران  دربین مردم خاری درچشم دشمنان شده است.

سرهنگ محقق زاده کینه دشمنان بویژه امریکای جنایتکار نسبت به سپاه راقدیمی دانست وگفت:امریکا باقراردادن نام سپاه درفهرست باصطلاح گروه های تروریستی، محبوبیت آن را در دنیا بیشترخواهدکرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت