پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1398 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 54444

من یک سپاهی ام؛

سنگ تمام مردم دهدشت برای سپاه پاسداران+تصاویر

مردم دهدشت همگام با ملت شجاع ایران در جمعه پاسداری ضمن بر تن کردن لباس مقدس سپاه،اقدام وقیحانه رییس جمهور امریکارا محکوم وبرحمایت کامل از این نهاد مردمی تاکید کردند.

پاسگاه خبری صدای جنوب:

در این اجتماع مردمی حجت الاسلام اندرزیان بامحکوم کردن اقدام وقیحانه رییس جمهور آمریکا گفت:سپاه درقلب مردم جای دارد و ملت ایران هیچ گاه ازاین نهادانقلابی فاصله نمی گیرند.

فعال فرهنگی سیاسی کهگیلویه افزود:سپاه همواره در رویدادهای مختلف در حمایت از مردم جلودار بوده وامروزنیز مردم از سپاه پاسداران حمایت وپشتیبانی می کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اهانت دولت استکبار در قرار دادن سپاه در فهرست تروریست را محکوم کرد و اظهار داشت: از آغاز قدرت یافتن آمریکا ،تاکنون غیر از جنایت و ستم علیه بشریت خدمت نکرد.

امام جمعه دهدشت گفت: آمریکا هر کجا پای گذاشت جنایت علیه بشریت بود بمب‌های هسته‌ای آمریکا بر فراز ژاپن چه انسان‌های بیگناهی را به خاک و خون کشاند.

وی با اشاره به سیاست خصمانه آمریکا علیه ایران، افزود: در دوران قبل از انقلاب رفتار و نگاهش نسبت به ملت ما استعماری بود، بعد از پیروزی انقلاب هم کودتاها و توطئه‌های بی‌شماری علیه انقلاب از سر گرفت.

وی با مؤثر خواندن نقش سپاه در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: سپاه جان خود را سپر بلا کرد و در همه عرصه‌ها درخشید چون از دل این مردم بیرون آمده است.

حسینی افزود: آمریکا حق دارد که چنین جسارت و گستاخی کند چون به قول خودشان هزینه کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا دنبال ترک منطقه است چون شکست خورده است، ادامه داد: آمریکا خیلی زور زد هزینه کرد اما شکست خورد و به اهداف شوم خود دست نیافت.

حسینی گفت: حرکت شوم اخیر ناشی از عجز و شکست آمریکا است ما به آمریکا هشدار می‌دهیم اگر بخواهد قدمی جلوتر از حرکت تبلیغاتی انجام دهد جواب ملت کوبنده خواهد بود و همه پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهد گرفت.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: سپاه عزت و افتخار ملت است و مخالفت آمریکا نشانه قدرت نفوذ عظمت و حقانیت سپاه است،کشور ما ملت ما به مخالفت آمریکا خوشحال است و افتخار می‌کند چون نشانه حقانیت ما است.

حسینی گفت: به فرموده امام آمریکا شیطان بزرگ است،شیطان با انسان مومن دشمن است با راه مستقیم مخالف است.

وی با بیان اینکه علیرغم‌ تلاش استکبار جهانی سپاه محبوب‌تر از گذشته و نقطه وحدت ملت بوده و هست،افزود:  همه جریان‌های سیاسی کشور امروز به میدان آمدند و از سپاه حمایت کردند.

حسینی ادامه داد: کسانی هم بودند که اصلا در این وادی نبودند اما وقتی دیدند سپاه از عزت شرافت و استقلال ملت دفاع کرده قطعا به میدان می‌آیند.

وی تصریح کرد: سپاه نه تنها در کشور ما که در جهان محبوبیت دارد و هیچ ملتی به عزت و افتخار خود پشت نخواهد کرد ما همه پاسداریم همه سپاهی هستیم و افتخار می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت