پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1398 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 54491

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه آرزوهای آمریکا برای سیطره بر منطقه را نقش برآب کرد

سرهنگ خرم دل با اشاره به اینکه آمریکا شعار حقوق بشر می‌دهد اما میلیون ها انسان بی گناه را به قتلگاه می فرستد، گفت: آمریکا مولد تروریست است و از آنها حمایت می کند

 پایگاه خبری صدای جنوب:
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش ازآمریکا حامی اصلی تروریسم خطبه های نماز جمعه در یاسوج با تبریک سوم شعبان (ولادت امام حسین (ع) )گفت: این روز را به همه مسلمانان به ویژه شیعان تبریک عرض می کنم.
سرهنگ خرم دل با بیان اینکه دموکراسی و حقوق بشر دو شعار دروغ آمریکا است، افزود: آمریکا برای حمله به هر کشوری از این دو شعار استفاده می‌کند، شعار دموکراسی سر می‌دهد اما در نیم قرن گذشته یکصد کودتا توسط آمریکا در کشورهای مختلف دنیا انجام شده و برخی کشورهای حاشیه فارس با حمایت آمریکا در حال استبداد و ظلم و ستم بر مردم هستند .
 وی با اشاره به اینکه آمریکا شعار حقوق بشر می‌دهد اما میلیون ها انسان بی گناه را به قتلگاه می فرستد، گفت: آمریکا مولد تروریست است و از آنها حمایت می کند.
سرهنگ خرمدل تصریح کرد: اینکه آمریکا سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده ماناراحت نیستیم اگر آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف و تمجید می کرد قطعا نارحت می شدیم.
فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه سپاه پاسداران در مناطق مختلف کشور در حال خدمات رسانی و عمران و آبادانی است گفت: موفقیت های سپاه در سالهای اخیر موجب نگرانی آمریکا شده و خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار است.
سرهنگ خرمدل سپاه را متعلق به همه مردم ایران دانست و افزود: امروز پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح و نهاد ها در استان های سیل زده در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
وی گفت: در حالی که آمریکا سعی دارد سپاه پاسداران را تخریب و ناکارآمد جلوه دهد اما سپاه اقتدار خود را نه تنها در ایران بلکه در منطقه به نمایش گذاشته و این را به اثبات رسانده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارهای استکبار ثمره نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز هیچ کشوری نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ایران دست درازی کند و یا حتی چشم طمع به این خاک داشته باشد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت