پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1398 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 54517

واکنش ها به خبر تجمع رانندگان برون شهری در یاسوج؛

از فعالیت خودروهای مسافربر شخصی ممانعت می شود

تجمع رانندگان برون شهری یاسوج و بازتاب آن در رسانه ها باواکنش دستگاه های متولی روبرو شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر یک نفر مامور راهنمایی و رانندگی در ترمینال یاسوج مستقر است.

به گزارش صدای جنوب،سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود: روزانه بال خودروهای شخصی برخورد می شود اما اگر نیروی بیشتر نیاز است باید با بنیاد تعاون ناجا قرارداد منعقد شود تا نیروی بیشتری در ترمینال مستقر و از فعالیت خودروهای مسافربر شخصی ممانعت شود.

همچنین محمد حسین نصیری راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینهاظههر داشت:: ما هم به وضعیت ترمینال و فعالیت خودروهای مسافربر شخصی معترض هستیم.

وی افزود: برای رفع مشکلات ترمینال و محقق شدن خواسته های رانندگان تاکسی های برون شهری یاسوج نیازمند همکاری و مساعدت بیش از پیش و جدی شهرداری و راهنمایی و رانندگی هستیم.

نصیری راد در خصوص خواسته ها و مطالبات تاکسی های برون شهری یاسوج اظهارکرد: محصور شدن مناسب ترمینال و نداشتن چندین درب ورود و خروج، نصب دوربین های مدار بسته در محوطه ترمینال، جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی و نداشتن استراحتگاه برای رانندگان مهمترین خواسته های رانندگان تاکسی های برون شهری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طی جلسه ای که با راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد داشته ایم قرار شد که نیروی راهنمایی تمام وقت در ترمینال جهت جلوگیری از فعالیت خودروهای مسافربر شخصی مستقر خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت