پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1398 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 54541

رئیس پلیس اگاهی استان خبرداد:

قاتل زن ۴۹ساله چرامی دستگیرشد

قاتل به بزه انتسابی اعتراف کرده و گقته برای ربودن پول ها و طلاهای مقتول او را خفه کرده و با خودروی شخصی خود جسدش را در منطقه تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهی جان استان فارس رها کرد

پایگاه خبری صدای جنوب:

🚨دستگیری قاتل زن ۴۹ ساله در دهدشت

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: عامل قتل زنی که جسدش دوازدهم فروردین امسال در شهرستان چنارشاهی جان استان فارس کشف شده بود، امروز در شهر دهدشت دستگیر شد.

سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: درپی اعلام مفقودی زنی ۴۹ ساله در یازدهم اسفندماه سال گذشته به پلیس و پیدا شدن جسد او در منطقه “تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهی جان” استان فارس در روز دوازدهم فروردین امسال، کارآگان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل این زن آغاز کردند.

وی بیان کرد: با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری دادسراهای انقلاب شهرهای یاسوج و دهدشت و همچنین پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه قاتل که مردی ۴۰ ساله است امروز در شهر دهدشت دستگیر شد.

بالش زر افزود: دو مرد و زن در این رابطه نیز دستگیر شدند.

وی گفت: قاتل به بزه انتسابی اعتراف کرده و گقته برای ربودن پول ها و طلاهای مقتول او را خفه کرده و با خودروی شخصی خود جسدش را در منطقه تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهی جان استان فارس رها کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت