پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1398 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 54562

برگزاری کارگاه موسیقی درمانی ویژه مراکز توانبخشی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به نقش مؤثر موسیقی و روش درمانی غیر دارویی و به عنوان طب مکمل در ارتقاء بهبود سلامت معلولان یک دوره کوتاه مدت کارگاه موسیقی درمانی در بازه زمانی دو هفته از ۲۴فروردین ماه ۹۸ برگزار شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کارگاه موسیقی ویژه مربیان و مسئولان فنی مراکز توانبخشی در یاسوج در حال برگزاری می باشد.
آیت افشار مهر مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان این مطلب گفت:با توجه به نقش مؤثر موسیقی و روش درمانی غیر دارویی و به عنوان طب مکمل در ارتقاء بهبود سلامت معلولان یک دوره کوتاه مدت کارگاه موسیقی درمانی در بازه زمانی دو هفته از ۲۴فروردین ماه ۹۸ برگزار شده است.
وی به آشنایی مربیان با موسیقی اشاره کرد و گفت :
این کارگاه با هدف آشنایی و کاربرد موسیقی به منظور بهبود محاسبات ذهنی و سلامت افراد با نیاز های ویژه و با محتوای آموزشی به شکل علمی وتاکید بر جنبه های درمانی موسیقی برای مربیان و مسئولان فنی مراکز توانبخشی تحت پوشش ونظارت بهزیستی در حال برگزاری است.
وی خاطر نشان کرد : به منظور تجهیز اتاق تمرین ودرمان ۹ مرکز شبانه روزی و ۱۷ مرکز توانبخشی برای هر کدام از این مراکز مبلغ چهل میلیون ریال وسایل مورد نیاز خریداری گردیده است که انشالله در پایان این دو هفته کارگاه آموزشی به مراکز اشاره شده تحویل خواهد گردید.

سید قربانعلی موسوی شیرازی روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه ایی چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت