پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1395 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 5466

خبر خوش آموزش و پرورش چرام برای دانش آموزان بدون مدرسه؛

راه اندازی مجتمع‌های آموزشی شبانه‌روزی متوسطه اول پسرانه و دوم دخترانه

عزیزی افزود: به مرور زمان مهاجرت از روستا به شهر افزایش یافته و در حال حاضر جمعیت محدودی در آن‌جا سکونت دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست ساکنان روستای شیخ هابیل از توابع بخش سرفاریاب جهت فعال شدن مدرسه متوسطه اول در این روستا اظهار داشت: مدرسه راهنمایی شهید اشرفی اصفهانی شیخ هابیل به علت به حد نصاب نرسیدن دانش‌آموزان چند سالی است غیرفعال شده است.

صدرالله عزیزی تصریح کرد: در سال‌های گذشته که جمعیت این روستا بالا بوده و از روستاهای مجاور هم دانش‌آموز پذیرش می‌کرد هیچ مشکلی در تشکیل کلاس‌ها وجود نداشته و دانش‌آموزان بسیاری در مقطع راهنمایی از این مدرسه فارغ‌التحصیل شدند.

عزیزی افزود: به مرور زمان مهاجرت از روستا به شهر افزایش یافته و در حال حاضر جمعیت محدودی در آن‌جا سکونت دارند.

وی با بیان اینکه در خواست اهالی روستا برای فعال شدن مدرسه هفته گذشته به آموزش و پرورش ارسال شده است افزود: در این نامه لیستی از دانش آمزوان ورود به مقطع متوسطه اول ذکر شده و تعداد آن‌ها ۱۴ نفر ذکر شده است.

این مسؤول بیان کرد: این درخواست با ضمیمه نامه‌ای به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال و شده و باید در کمیته برنامه‌ریزی تصمیم‌گیری شود.

عزیزی با بیان اینکه سازماندهی فرهنگیان از امروز آغاز شده است گفت: در صورت موافقت کمیته برنامه‌ریزی جهت فعال شدن این مدرسه به تناسب نیاز معلم به روستا فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به روستاهای پشته زیلایی در مجاورت روستای شیخ هابیل از فعال بودن سه باب مدرسه در مقطع متوسطه اول در روستاهای گوشه، مندان و سواری خبر داد و گفت: مدرسه متوسطه روستای بید انجیر هم سال گذشته افتتاح شد.

عزیزی تصریح کرد: مجتمع‌های آموزشی شبانه‌روزی متوسطه اول پسرانه و متوسطه دوم دخترانه در شهر چرام راه‌اندازی شده و با بهترین امکانات و تجهیزات اموزشی و بکارگیری معلمان مجرب پذیرای دانش آموزان از روستاهای فاقد مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش چرام تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای پذیرش دختران و پسران در این دو مجتمع شبانه‌روزی وجود ندارد و ظرفیت بیش از نیاز این شهرستان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت