پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 فروردین 1398 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 54691

رابط جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان در کهگیلویه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه رابط جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان در کهگیلویه ،با حضور مسیولان استانی و شهرستانی در مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز آیین تکریم و معارفه جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان در کهگیلویه ،با حضور مدیر و معاونان جهادکشاورزی،مدیر اداره منابع طبیعی ،رییس بانک کشاورزی کهگیلویه و فاطمیان معاون اداری و مالی سازمان نظام مهندس استان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،سید عمران تقوی گفت:نظام مهندسی در کنار ادارات  تابعه وزارت جهادکشاورزی در زمینه تولید و اشتغال از جایگاه خاصی برخوردار است.

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه با قدردانی از زحمات سلمان تاج الدینی در مدت زمان مسئولیت ابراز امیدواری کرد رابط جدید با تعامل و نگرشی جدید در جهت حفظ عرصه منابع ملی و سایرشاخص ها گام بردارد.

معاون اداری و مالی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان نیز اظهارداشت:نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی است.

فاطمیان گفت:تعامل و همکاری دستگاه ها با نظام مهندسی کشاورزی در امور مربوطه می تواند در رونق تولید بویژه در بخش کشاورزی تاثیربیشتری داشته باشد.

رابط قدیم نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه در این مدت پیشرفت های خوبی بدست آمده و در زمینه صدور مجوز بسیاری از کارها به این سازمان واگذار شده، اظهار کرد: در جهت توجه بیشتر  به اعضای نظام مهندسی شهرستان،کارمندان در ساعات اداری و خارج از ساعات در نقشه‌برداری و مستثنایت وارد نشده و کارها را به سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند و همچنین اداره ممیزی منابع طبیعی شهرستان کلیه استعلامات نقشه‌برداری را از کانال نظام‌ مهندسی کشاورزی انجام دهد.

سلمان تاج‌الدینی تصریح کرد: نظارت طرح‌ها، تفکیک امور اراضی زراعی و آب‌ و خاک جهاد به نظام‌مهندسی کشاورزی واگذار شد، و همچنین بنیاد مسکن و اداره آب، برق و گاز شهرستان کلیه استعلامات نقشه‌برداری را بدون مهر سازمان نظام‌ مهندسی ثبت و دریافت نکنند.
تاج الدینی با بیان اینکه شهرداری در بخش فضای سبز از فارغ‌التحصیلان کشاورزی استفاده کند تصریح کرد: کمیته امداد، بهزیستی شهرستان دوره‌های آموزشی خود را به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند.

سید محمد امین کاظمی رابط جدید نظام مهندسی کهگیلویه نیز گفت:هم اکنون نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه دارای۳۰۰عضو می باشد که کمترین درامد رادارند.

وی افزود:از این تعداد ۸۰ درصد اعضا رابانوان تشکیل می دهند.

کاظمی خواستار همکاری همه ادارات با نظام مهندسی کشاورزی شد.

برپایه گزارش صدای جنوب،در پایان با اهدای لوح تقدیر از سلمان تاج الدینی قدردانی و حکم مسئولیت کاظمی به وی اعطاء شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت