پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1398 ساعت 02:01:: شناسه خبر: 54780

رضایت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت از مدیریت مردمی امرالله فروزنده

فروزنده نشان داد نگاه جزیره ای و طایفه ای و جناحی در کمیته امداد جایی ندارد و بی شک مقبولیتی که میان مسئولان استانی و محبوبیتی که میان مددجویان دارد زاییده همین نگاه است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

۲۷ اردیبهشت سال ۹۳ سکان مدیریت کمیته امدادامام خمینی(ره) کهگیلویه به دست یکی از مدیران لایق و دلسوز واگذار شد و از آن تاریخ تاکنون امرالله فروزنده مدیریت خود را در همه بخش ها به جامعه هدف نشان داد.
فروزنده نشان داد نگاه جزیره ای و طایفه ای و جناحی در کمیته امداد جایی ندارد و بی شک مقبولیتی که میان مسئولان استانی و محبوبیتی که میان مددجویان دارد زاییده همین نگاه است.
رفتار مردمی و بدون تبعیض با ارباب رجوع ،رسیدگی دقیق به وضعیت مددجویان و تلاش برای برطرف نمودن مشکلات آنها باتوجه به امکانات موجود از امرالله فروزنده مدیری سرد و گرم چشیده ساخته که در تبسم های همیشگی وی می توان به وضوح آن را مشاهده نمود.
به جرات می توان گفت شاید تلخ ترین لحظه برای این مدیر زمانی است که نتواند مشکلی از ارباب رجوع برطرف کند.
به راستی فروزنده از محدود مدیران کنونی کهگیلویه است که در جهت مصلحت جامعه هدف کمیته امداد، ارتباط تنگاتنگ خود را با دستگاه های و شخصیت های مختلف حفظ کرده و اینکه امام جمعه دهدشت،مدیران ارشد شهرستان ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شخصیت های تاثیرگذار دیارکهگیلویه از وی رضایت دارند واقعیتی روشن است و آنها قدر مدیران کاربلد،مردمی،انقلابی و توانمند را می دانند.
متاسفانه در هفته های اخیر مطالب غیرواقع علیه این مدیر درفضای مجازی منتشر می شود که ریشه در مطالبات شخصی منتشرکنندگان دارد و سبب رنجش مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس گردیده و یا در مطلبی از رسیدگی نکردن وی به مشکلات مردم می پردازند که حاشیه سازی بیش نیست از همین رو انتظارست دستگاه های متولی جلوی انتشار چنین مطالب کذبی رابگیرند و درچارچوب قانون برخورد نمایند.
و باید پذیرفت که کمیته امداد در ارامش کامل وبدون حاشیه در حال خدمت رسانی است و همه برای ادامه این وضعیت می بایست امرالله فروزنده را یاری نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت