پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1398 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 54886

سرویس رایگان کولرهای آبی و گازی مشترکین برق کهگیلویه و بویراحمد

پیمان پورمعرفت گفت: این شرکت بنا دارد برای مدیریت مصرف و همچنین کاهش مصرف برق مشترکین خود در استان، کولرهای آبی و گازی را بطور رایگان سرویس کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رایگان سرویس شدن کولرهای آبی و گازی مشترکین برق در این استان تا پیش از فصل تابستان خبرداد.

پیمان پورمعرفت در گفت و گو با روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت بنا دارد برای مدیریت مصرف و همچنین کاهش مصرف برق مشترکین خود در استان، کولرهای آبی و گازی را بطور رایگان سرویس کند.

وی با تاکید براینکه البته هزینه اقلام جانبی کولرهای آبی و گازی در صورت نیاز برعهده مشترکین است، اظهارداشت: سرویس رایگان این وسایل برقی برعهده شرکت توزیع نیروی برق است.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس برآوردهای اولیه، ۱۰ هزار کولر آبی و گازی در این استان نیاز به سرویس داشته که شرکت توزیع نیروی برق استان آمادگی لازم برای این کار را دارد.

پورمعرفت، تعداد مشترکین برق در این استان را ۲۶۰ هزار اشتراک عنوان وخاطرنشان کرد: ازاین تعداد اشتراک، حدود ۲۲۰ هزار اشتراک آن را مشترکین خانگی و اداری تشکیل می دهند.

وی گفت: دارندگان کولرهای آبی و گازی در استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق این استان به آدرس http://www.kbepdco.ir/ در قسمت مدیریت مصرف نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

پورمعرفت افزود: علاوه براین مشترکین، مشترکین اداری که دارای انشعابات دیماندی ( بالای ۳۰ کیلووات ) هستند نیز می توانند فرم های مربوطه را تکمیل تا سرویس کولرهای آّبی و گازی آنها بطور رایگان انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت