پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1398 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 54889

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برق رسانی به ۱۰ گلزار شهید در سال جاری

راهزادی با تاکید براینکه هزینه انتقال شبکه های برق و ساماندهی این شبکه ها برای گلزارهای شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد رایگان بوده است، خاطرنشان کرد: در سالجاری نیز ۱۰ گلزار شهید دیگر نیز برق رسانی خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به بیش از ۶۰ گلزار شهید در چهارساله گذشته خبرداد و اظهارداشت: این گلزارها فاقد شبکه های برق بوده که در چهارسال گذشته، شبکه های برق رسانی به آنها بصورت رایگان انجام گرفته است.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی در دیدار با خانواده شهید نیکنام در روستای چنارستان شهرستان بویراحمد گفت: متاسفانه برخی از گلزارهای شهدا در این استان فاقد روشنایی و شبکه های برق بود که بعد از بررسی های لازم، اغلب این گلزارها از نعمت روشنایی برق برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به گلزارهای شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۹ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: بدلیل قرار گرفتن برخی از این گلزارها در مناطق سخت گذر و کوهستانی، انتقال شبکه های برق به آنها سخت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از این گلزارها نیز درمناطقی قرار گرفته اند که با شبکه های توزیع برق فاصله داشته و کار انتقال شبکه هم نیاز به زمان و هم نیاز به اعتبارات بیشتری داشته است.

راهزادی با تاکید براینکه هزینه انتقال شبکه های برق و ساماندهی این شبکه ها برای گلزارهای شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد رایگان بوده است، خاطرنشان کرد: در سالجاری نیز ۱۰ گلزار شهید دیگر نیز برق رسانی خواهد شد.

وی گفت: گلزارهای شهدای روستاهای هادی آباد دم چنار و قاسم آباد جلیل بویراحمد ، روستای ده بزرگ باشت،  روستاهای سعادت آباد و ده جلیل خیرآباد گچساران، روستاهای شیخ هابیل و تمبی چرام  و  روستاهای طولیان و دشت مازه کهگیلویه  از مهمترین روستاهایی بودند که در چهارساله گذشته از نعمت روشنایی پایدار برق برخوردار شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت