پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1398 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 55004

حکایت تلخ این روزهای دانشگاه علوم پزشکی استان از زبان تاجگردون/یا من رئیس بشم و یا فلانی نشه/کارت قرمز ایلامی برای غلامعباس سبز!

غلامرضا تاجگردون با انتقاد از عدم توانایی جذب پزشک در بیمارستان باشت(مرتبط با حوزه درمان دانشگاه) در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده گچساران و باشت با انتقاد کنایه دار از خجالت غلامعباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درآمد.

به گزارش صدای جنوب، غلامرضا تاجگردون با انتقاد از عدم توانایی جذب پزشک در بیمارستان باشت(مرتبط با حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی استان) در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در روستای امام ضامن باشت با خانواده شهید مهدوی دیدار داشتم و به همراه مدیر کل محترم بنیاد مسکن وضعیت روستا را بررسی کردیم انشالله به زودی کار ساماندهی شروع خواهد شد. پدر شهید خیلی درد دل داشت و وقتی منو دید تعجب کرد و گفت من امروز از خدا خواستم تو رو ببینم وً شکایت کنم.

گفت میلیاردها آوردی و خرج بیمارستان باشت کردی و اینا نمیتونن یک پزشک بیارن تو بیمارستان. راست میکفت قبل از عید منم همینو گفتم. جالبه تو این چندماه تنها موضوع انتقال یافته به سوی من از طرف علوم پزشکی این است که یا من رئیس بشم و یا فلانی نشه. خدایی کار تعطیله. چه جوابی دارم به این پدر بدم.

به گزارش صدای جنوب، موضوع مورد نقد نماینده گچساران به حوزه درمان بر می گردد و و باید دید ایلامی در واکنش به انتقادات از حوزه درمان دانشگاه به معاون خود غلامعباس سبز کارت قرمز می دهد یا نه.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت