پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1398 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 55059

تکذیب هجوم ملخ‌های صحرایی به اراضی بخش دیشموک از سوی رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای مقابله با ورود احتمالی ملخ‌های صحرایی اندیشیده شده است، اظهارداشت: در این زمینه آمادگی کامل داریم و تمام مسائل و موارد را آماده کرده‌ام.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در ۲۴ ساعت گذشته اخباری غیر رسمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر هجوم پرشماری از ملخ‌های صحرایی به اراضی بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در حال دست به دست شدن است که این موضوع توسط الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد رد شده است.

وی با بیان اینکه بصورت انفرادی در برخی مناطق گزارش‌های داشته‌ایم، افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به مبارزه استان‌های همجوار شاهد ورود ملخ‌های صحرایی به مزارع این استان نباشیم.

الیاس تاج الدینی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای مقابله با ورود احتمالی ملخ‌های صحرایی اندیشیده شده است، ادامه داد: در این زمینه آمادگی کامل داریم و تمام مسائل و موارد را آماده کرده‌ام.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با فرمانداران بیان کرد: تمام مدیریت‌ها و مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه، سم و سمپاشی‌ها آمادگی کامل دارند.

تاج الدینی خاطرنشان کرد: با استان‌های همجوار هماهنگی و ارتباط داریم وهمچنین پایش و ردیابی لازم صورت گرفته و از مزارع استان‌های دیگر نیز کارشناسان جهاد کشاورزی استان بازدید داشته‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت